Bu Blogda Ara

10 Temmuz 2014 Perşembe

Alluring Aquatic Extra Dimension Bronzer

Merhaba herkese,
Yeni bir alışveriş sonrası ön izlenim yazısı ile buradayım. Geçen hafta İstanbul seyahatimde uzun zamandır almayı düşündüğüm ürünleri nihayet makyaj koleksiyonuma dahil etmiş bulunmaktayım. :)

Su damlacıklarını kullandıkları paketleri ile aşık olduğum bu Alluring Aquatic koleksiyon beni ilk çıktığı günden beri cezbetmişti. Ve ben de bronzer seçimimi bu koleksiyon içinden seçmeye karar verdim. (İlk defa Bronzer kullandığımı belirtmeliyim) Bendeki rengi Aphrodite's Shell isimli altın bronz rengi. Miktarı 9 gr ve 89 TLgibi bir fiyatı var.
Dokusu ıslak (kremsi) bir pudra gibi. Henüz detaylı bir makyaj yapmadım. Ama kalıcı olduğunu ve allık fırçası ile uyguladığımı söylemeliyim. Yapısından dolayı olsa gerek kesinlikle tozutma yapmıyor. Nars almayı planlarken yapısından dolayı bu ürünü tercih ettiğimi belirtmeliyim. İçinde sedef gibi incecik belli belirsiz ışıltılar mevcut. Aydınlık bir his kazanıyor yanaklarınız.

Eğer siz de bronzluğu seviyorum ama doğal dursun diyorsanız şans vermeniz gereken bir ürün.

Şimdilik benim söyleyeceklerim bu kadar. Sevgilerimle...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder