Bu Blogda Ara

12 Temmuz 2014 Cumartesi

Bugün Ne sürsem? (pembe)

Günaydın yeniden,
Bugün ne sürsem başlığı ile bu seferde pembelerden devam etmek istiyorum.
Gerçek bir yaz rengi arıyorum derseniz,mutlaka Flormar'ın wet look serisinin WL06 numarasına göz atmalısınız. Göz dolduran doygun bir fuşya pembe arası bir renk.



Bu oje benim için inanılmaz rahat.
Ben fırçası tombiş olan  ojeleri daha çok seviyorum. İki sürüşte işi bitiriyor. Bu ojenin fırçası da Sally Hansen marka ojeleri kesinlikle aratmıyor. Ayrıca bu ojeyi geçen yaz aldım. Tam bir yıl oldu ama kesinlikle ne kuruma ne ayrışma. İnanılmaz kaliteli bir yapısı var diyebilirim. Bu konu da 10 üzerinden 10 veriyorum. Peki ya siz ojenizi nasıl seversiniz?

Bu rengi sürerken hem eğlence hem deneme hem de hareket katmak amaçlı yüzük parmaklarıma denizshares paylaşımlarındangördüğüm renkli oje desenini uyguladım. Çok da severek kullandım.

Görsellere gelecek olursaaak:





Umarım sevdiğiniz bir yazı olmuştur. Bu seriden başka bir renk henüz denemedim. Sizin önereceğiniz başka bir renk daha var mı? Yazarsanız çok sevinirim. :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder