Bu Blogda Ara

10 Ekim 2016 Pazartesi

Beauty Blender ve HM Makyaj Süngeri

Günaydın 
Size bugün ne zamandır aklımda olan iki üründen bahsedeceğimi. 
Meşhur iki makyaj süngeri; 
Beauty Blender (pembe) ve HM markasının makyaj süngeri (beyaz);
Öncelikli olarak ben bu iki süngeri de severek kullanıyorum. 
Beauty Blender ı geçen yıl Kasım ayından beri, HM süngeri Mart ayından beri kullanıyorum. Beauty Blender ı indirimde 39 liraya (indirimsiz 55lira) HM süngeri 10 liraya almıştım. 
Fiyatlara bakacak olursak HM çok daha tercih edilebilir. 
Ulaşım açısından ise beauty Blender markasını Watsons gratis sephora douglas ve internetten alabilirsiniz. 
HM süngeri ise sadece HM mağazalarından alabilirsiniz. 
Gelelim kullanımlarına: 
iki ürünü de ıslatıp suyunu sıkıp, suyun fazlasını da peçeteyle kurulayarak kullanıyorum. 
Islakken boyutları birbirine çok yakın. 
Özellikle altına aynı malzemeyi koydum ki kuru halini kıyaslayalım istedim. 
Şişme boyutlarına bakacak olursak beauty blender normalde kuruyken çok daha minik. Şişince aynı boyuta ulaşıyor. Yani beauty blender daha fazla şişiyor. 
Kuruyken gördüğünüz gibi beauty blender çok daha minik. 
Gelelim beauty blendera
Yapısı gerçekten çok yumuşak ve hafif. İnce fondotenler için on numara. Ürünü hiç emmiyor ve tampon hareketlerle uygulandığında ürünün ciltle bütünleşmesini sağlıyor. Özellikle pudralı fondotenlerde çok doğal bir görünüm veriyor. Eğer yapısı ince sıvı ürünler kullanacaksam beauty blender tercih ediyorum. Bir yıldır da neredeyse kullanıyorum ve çok memnunum. Eskirse tekrar almayı düşünüyorum. 
Hala da sapasağlam duruyor onu da belirteyim.
Gelelim ıslanınca maalesef hamur gibi kalan bu HM süngere. Özünde yine ben bu süngeri çok seviyorum. Özellikle bb kremler gibi yoğun yapılı cilt ürünlerinde çok başarılı. Ama asla bir beauty blender a muadil değil. Yapıları çok farklı. 
Ama uygun fiyatlı yumuşak bir sünger arıyorsanız, ben beauty blender a o kadar para vermem diyorsanız gayet de iş görür. 

Minik minik deformasyonlar oldu ama bu kadar ucuz bir sünger için de bence normal. 
Ayrıca ben bu süngerle allık ve aydınlatıcıları da uygulamayı çok seviyorum. Bir tek ince yapılı ürünle kullanmıyorum, çünkü biraz ürünü çekiyor. Ve ürün kaybına sebep oluyor. 
Yani son olarak toparlayacak olursam kalın yapılı kremsi ürünler kullanıyorsanız ikisi de iyi iş görür. 
Ama ince yapılı fondoten kullanıyorsanız HM sünger işinize yaramaz. Hamur gibi olmasından dolayı da sizi rahatsız edebiliri. Ben bu iki süngerim eskidiğindr hangisine denk gelirsem onu alırım. Yedekli olması açısından elimde iki sünger olması kullanışlı olduğu için ikisi de severek kullandığım süngerler. 
Umarım işinize yarayacak bir yazı olmuştur. 
Sevgilerimle... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder