Bu Blogda Ara

21 Mayıs 2016 Cumartesi

Moshos Garden Klementin Supermask Kil Maskesi

Merhaba herkese
Bugün moshos garden markasına ait elime ulaştığından beri severek uyguladığım Klementin super mask kil maskesinden bahsedeceğim. 

Moshos Garden markası doğal içeriğe sahip temiz ürünleri olan bir marka. Ve ben de en çok bu kil maskesini merak ediyordum. 
Kil maskeleri gözenekleri temizlemesi sıkılaştırması ciltte olan lekelerin zamanla açılmasında en etkili doğal yöntemlerden. Sivilce izleri ya da güneş lekelerinde inanılmaz etkili, tabii düzenli kullanımda. Bu yüzden de benim vazgeçilmezim.
Kuru ciltlere gül suyu içerikli olan rose amber kil maskesi önerilirken benim gibi cildiniz karma veya yağlı ise Klementin isimli bu maske öneriliyor. Kapağı açınca hafif bir lavanta yağından kaynaklı koku mevcut ve çok çabuk geçiyor. 
İçindekiler:
Kaolin, * Myrtus Communis (Myrtle) Leaf Water, Clay, Glycerin, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Extract, Aesculus Hippocastanum (Horse Chestnut) Seed Extract, * Lavandula Officinalis (Lavender) Oil, * Citrus Bergamia (Bergamot) Peel Oil, * Mentha Piperita (Peppermint) Oil
Kıvamı tam bir krem gibi olan bu kil maskesinin en büyük riski kuruyabilmesi. 
Ama onun içinde önlemler alınabilir. 
Kapağını açınca içerisinde böyle bir kapak daha çıkıyor. Bu kapağı korumaya devam edin. 

Ayrıca ürünü her kullanım öncesinde küçük bir spatula ya da parmağınızla en alttan yüzeye doğru karıştırırsanız çok daha uzun süre kullanırsınız. 
Ben karma cildime haftada bir kere uyguluyorum. Genel de banyodan sonra yumuşamış cildime uyguluyorum ki gözenekleri iyice temizlesin. 
Fiyatı 43 lira olan bu maske eğer aktardan aldığınız sizin cildinizi geriyor ya da uygulamaya üşeniyorsanız şahane bir seçenek. 
Bitince mutlaka alacağım bir ürün oldu benim için.
Eğer böyle bir arayıştaysanız gönül rahatlığı ile tavsiye ederim. Ben üç aydır kullanıyorum ve bir ay daha yeteceğini düşünüyorum. 
Ürünün organik, hayvanlar üzerinde deney yapmadığını da belirteyim. 
http://www.moshosgarden.com/dogal-urunler/fonksiyon/maske-peeling/klementin-yagli-cilt-maskesi/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder