Bu Blogda Ara

23 Mayıs 2016 Pazartesi

Kaş Maskaralarım


Günaydın 
Bugün elimdeki kaş maskaralarından bahsedeceğim. 
Sırayla anlatacak olursam öncelik fiyatları bakımından 
Rimmel London Brow This Way 14 TL
Mac Browset 59 TL
Essence Make Me Brow 12 TL 
Fiyat olarak en uygunu Essence gibi görünse de ürün miktarı 3,8 gr gibi Bişi ve Rimmel London 8 gr olduğu düşünülürse çok da uygun sayılmaz. 
Rimmel London aralarında miktar fiyat açısından uygun da olsa ben hiç sevmedim diyebilirim. Sabitlemesi zayıf, fırçası çok kalın etrafa taşıyor. Rengini de tam veremiyor. Aldığımdan beri o kadar az kullandım ki sanırım bu yazıdan sonra da işlevi benim için hiç kalmamış olacak. 
Essence fırçasının inceliği açısından en güzeli. Özellikle ince kaşlarınız varsa çok seversiniz. Renk vermesi az ve boşlukları çok dolduramıyor. Eğer kaşlarınız gür ve taranması yeterli ise öneririm. 
Renk açısından çok yeterli değil. Bendeki en açık rengi. 
Mac browset ise açık ara en sevdiğim. Evet fiyatı daha fazla ama gerek renk vermesi gerek tüm gün sabitlemesi ile açık ara en iyisi. Ben yaklaşık bir sene kullandım. Ve hergün kullandığım halde gerçekten çok bereketli. 
Yılda bi kere 59 lira veriyorsunuz ama tiyi bir performans elde ediyorsunuz. Tek sıkıntısı bence suya dayanıklı olmaması. 
Onun dışında benim için bir eksisi yok. 
Renk olarak ise 
1 mac 
2 Essence 
3 Rimmel London 
Essence'in rengi biraz daha pigmentli olsa tercih edilebilirdi. 
Mac in gramajı ise 9gr. Onu da belirteyim. 

Ama yine de fiyatı pahalı derseniz kaş renginize uygun bir far ya da kalem ile doldurup, essence maskarayı tercih edebilirsiniz. Maalesefki Rimmel London hiç önerdiğim bir ürün değil. 
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere... Hoşça kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder