Bu Blogda Ara

3 Şubat 2015 Salı

Tatilde Makyaj Çantam

Günaydın hepinize,
Nasılsınız? Umarım harikasınızdır. Ben 4 gece 5 gün için minik bir tatil yaptıktan sonra eve döndüm. Yanıma aldığım makyaj malzemelerini yerleştirirken, böyle bir post yapmak aklıma geldi.

Malumunuz havalar soğuk olunca, çantanızda kazaklar, pantolonlar derken herşeyi yerleştirmesi çok daha zor. Ben de mümkün olduğunca küçük şeyler aldım yanıma ki, taşıması kolay olsun.


Öncelik olarak bunlar dışında nemlendiricilerimi de yanıma aldığımı belirteyim. Bu çantam sadece makyaj malzemelerine ayrıldı. Bunun dışında bir göz ve yüz nemlendiricisi aldım. Allahtan makyaj temizleme için gerekli olacaklar arkadaşımın evinde vardı da bir de onları yanımda taşımadım.

Öncelik olarak en temel ürünleri yanıma aldım;
Ten makyajı için CC kremim, pudram ve far bazı aldım. Normalde far bazını çok kullanan biri değilim ama sabahtan çıkıp geç geleceğimizi tahmin ettiğim için makyaj tazelemek ile uğraşmak istemedim.

Yüz makyajı için;
Sleek bronzer block dörtlü bronzerımı ve mary lou aydınlatıcı mı yanıma aldım. Aslında mary lou'yu almama gerek yokmuş çünkü arkadaşım harika bir allık aydınlatıcı hediye etti ki onun yazısını ayrıca yazacağım, muhteşem bir ürün.

Gelelim göz makyajına;
Bu konuda çok düşündüm ve wet n wild comfortzone palet ile meet matte paleti yanıma aldım. Fotoğrafta gördüğünüz maybelline color tattoo on and on bronze krem farı da almıştım ama onu hiç kullanmadım. The balm put a lid on it far bazı yeterli oldu benim için. 

Wet n wild far paletinin renklerini kışa o kadar çok yakıştırıyorum ki, sürekli elim ona gidiyor. Meet matte far paletini yanıma almamda ki temel sebep gölge renkleri ve kaş doldurmak için gerekli renklere sahip olması. Bu iki far paletlerinin yazısını daha önceden yazmıştım. Okumak isterseniz arama kutucuğuna yazarak da bulabilirsiniz.

Son olarak fırçalar;
Real Techniques fırçalardan
Buffing Brush (cc krem için kullanıyorum)
Counter Brush (Allık, aydınlatıcı ve bronzer için kullanıyorum)
Açılı fırçasını da kaşlarımı doldurmak için kullanıyorum.

Eco Tools pudra fırçasını pudramı uygulamak için kullanıyorum.

Son olarak göz için the balm give crease a chance çift taraflı fırçasını yanıma aldım.

Benim tatil için yanımda aldıklarım bu şekilde.
Siz tatil zamanı neler alıyorsunuz yanınıza? Sizce abartmış mıyım? Yoksa tam kararında mı olmuş? 
Yorumlarınızı merakla bekliyorum.... Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder