Bu Blogda Ara

6 Şubat 2015 Cuma

Mac Soft Ochre Paint Pot

Günaydın hepinize, 
Güzel bir sabah güzel bir gün olsun. Bugun size yeni aldığım bir paint potu. Anlatacağım. Rengi soft ochre. Sanırım mac in Paintpot serisinin yani krem farlarının en açık rengi olsa gerek. Aslında kafamda painterly rengini almak vardı ama aydınlık bir görüntü istediğimi söyleyince direk soft ochre daha mantıklı geldi. Ben bir süredir tek başına da kullandım, farların altına da kullandım. Göz kapağımda birikme sorunu yapmadı. Ancak normalde de bu sorunu çok yaşamıyorum. Almadan önce mutlaka sürüp günün sonunu bekleyin bence. Açık tenlilere bu paint potu rahatlıkla öneririm. Sarı alttonlu olduğu için göz kapağınızdaki damarlı kısmını nötrleyip, göz pınarlarınıza aydınlatıcı uygulanınca çok şık duruyor. Ayrıca göz kaleminin rengini de daha ortaya çıkarıyor. Yapısı krem gibi dursa da pudramsı bir bitişi var. Krem gibi değil. Uygudıktan sonra krem gibi değil de toz far gibi görünüyor. Ancak kalıcılığı çok daha yüksek. Kapağını kapatarak kullanırsanız uzun süre gidecek bir ürün. Buğday tenlilere ve esmer olanlara bu renginin haricinde painterly olanı öneririm. O daha kapatıcı ancak açık tenli iseniz bu renge şans vermelisiniz. Fiyatı 65 Lira olup mac mağazaları ya da internet sitesinden alabilirsiniz. Ve gelelim gotoğraflara... 

Ayrıca daha önce yazısını yazdığım sedefli pembemsi yansımaları olan Bare Study paint pot ile yan yana da bu şekilde duruyor. 
Ikisini de ben çok sevdim. 



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder