Bu Blogda Ara

5 Şubat 2015 Perşembe

Guerlain Midnight Secret Recovery

Günaydın hepinize; 
Bugün sizlere bir nemlendirici krem/losyondan bahsedeceğim. Malesef Türkiye'de şu an Satışta olan bir ürün değil. Ben de bir arkadaşım sayesinde tanıştım. Nemlendirici losyon demek bence daha doğru olur çünkü yapısı kremden daha sıvı. Amacı adından da anlaşılacağı üzere gece Yarısı sonrası için kullanıma uygun. Cildi dinlendiriyor. Uykusuz geceler için birebir iyi gelen bir krem. 
Guerlain markasının ürünlerini oldum olası çok beğenirim. Özellikle allıkları bence şahaneler. Malesef fiyatları biraz yüksek bir marka. 
Bugün deneyimlerimi paylaşacağım bu ürün özellikle kısa uyumanız gereken günlerin kurtarıcısı. Gece yatarken temizlediğiniz cildinize bu üründen bir ya da iki pompa uygulamanız yeterli. Içinde belirgin ölçüde Gül var. Kokusunu hissediyorsunuz ancak bir süre sonra geçiyor. Sabah uyandığımda aydınlık ve nemlendirilmiş bir cilt vaad ediyor. Benim kullandığım günün sonrasında özellikle hafif ve yumuşacık bir hisle uyandım. Gece uyguladığımız kremlerin ertesi sabahında ciltte bıraktığı o yağlı his yoktu. 
Pompalı kutusu kullanışlı. 30 ml miktarı da baya uzun süre Kullanılacak miktarda. Keske fiyatı daha da uygun olsaymış demeden de edemedim. Sephora'da127 dolardan bahsediliyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder