Bu Blogda Ara

3 Şubat 2015 Salı

Superdefense SPF 20 Yaşlanma Karşıtı Göz Çevresi Bakım Kremi


Günaydın,
Bulutlu ama sakin bir günden günaydın hepinize. Bugün yaklaşık olarak bir buçuk aydır düzenli olarak kullandığım bir göz çevresi kreminden bahsedeceğim. 5 ml boyu olan bu kremi superdefense nemlendirici krem seti ile birlikte almıştım. Fotoğraflar malesef yüksek çözünürlükte değil. Bunun için lütfen kusura bakmayın, malesef kapalı havalarda fotoğraflar çok başarılı olmuyor.
Şu an 15 ml tam boyu kendi sitesinde 149 Lira gibi bir fiyata. ancak benim gibi denemek isterseniz kampanyaları ya da setleri tkip ederek çok daha uyguna satın alabilirsiniz. 

Kremin boyutu minik gibi görünse de yaklaşık olarak 2 ay yetecek ürün var. Düzenli kullanıma ve deneme için uygun bir miktar. Ayrıca nemlendirme özelliğinin yanı sıra spf 20 koruyucu faktörün olması bence çok güzel bir özellik. Malesef günümüzde yaşlanmayı tetikleyen en önemli unsur güneş ışınları. Sadece güneş koruyucu kullanmanız bile cildinizi korumak için büyük bir adım.
İnce uzun tüp şeklinde ağzı kullanım açısından çok pretik. Kıvamı yoğun bir krem. Gördüğünüz miktar bile iki gözünüze de yetebiliyor. Bazı zamanlar belki biraz daha fazla uygulama ihtiyacı duyduğum oldu. Göz altınıza her sabah uyguladığınızda tüm gün yeterli geliyor. Göz altlarımda morluk sorunu yaşamadığım için maalesef bu konu da yorum yapamıyorum. Renk vermiyor ve hızlıca emiliyor. Makyaj öncesinde rahatlıkla uygulanıyor. İçinde spf koruma faktörlü ürünleri gece pek kullanmayı sevmediğim için sadece sabahları uyguladım. Nem verme özelliği gerçekten başarılı, ancak yaşlanma karşıtı mı? O yönden bilemiyorum. 25-30 yaş arasına bence uygun bir krem. Daha genç iseniz yoğun gelecektir. Sonrası için ise göz çevrenizdeki kuruluğuna göre değişir. Ben bu ürün sonrasında kullanmak için merakıma yenilerek Kiehls Avakadolu göz kremini aldım. O yüzden tekrar almayacağım. Ancak o bittikten sonra karar vereceğim hangisine devam etmek istediğime...

Malum Kiehls mağazaları her yerde bulunmuyor. Clinique ürünlerinin ise daha ulaşılabilir olduğunu düşünüyorum. Benim görüşlerim bu şekilde...

Bu kremi kullanan var mı? Sizin görüşleriniz nasıl?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder