Bu Blogda Ara

22 Şubat 2015 Pazar

Real Techniques Makyaj Süngeri

iyi akşamlar, 
Pazar ile birlikte haftasonu geride kaldı ve her zamanki rutin pazar günü temizliğini de yaptığıma göre bir haftadır her gün kullandığım ve yazmak için daha fazla beklemeyeceğim yeni makyaj yardımcım makyaj süngerinden bahsedeceğim. 

Aslında İndirimden makyaj süngeri, parmex aseton ve watsons siyah nokta bantlarını aldım. Makyaj süngerini indirimde olduğu için (17TL) sırf meraktan aldım.  Kullanmak için de bi kaç gün bekledim. Çok sabırsızlanmadığımda buradan belli. Ama! Yanılmışım. Bayıldım. 



Kullanırken süngeri su dolu bir kapta biraz bekletip iyice sıkıyoruz.  Kutusu içinde bir de mini kap çıkıyor. Ben bunu atmamıştım çok da iyi olmuş. Çünkü süngeri kullanırken çok yardımcı oluyor. Stand gibi kullanıyorum. Size de tavsiyem kutusunu da içinden çıkan minik kabı da atmayın. Ve ben o nemli halindeyken buna yerleştiriyorum. Böylede nemli olan yüzeyi başka bir yere değmemiş oluyor. 
Önce çok zahmetli gibi gelse de cc kremi cildime yaymasını düşünürsek çok da Gözüme görünmüyor artık. Malum likit ürünlerin en büyük sıkıntısı ellerimize bulaşması ya da fırça izi kalması. Oysa bu süngerde kesinlikle öyle bir durum yok. Ayrıca ıslatıp uyguladığımız için sanırım bana daha doğal ve hafif bir his verdi. Sanki ürünü biraz daha inceltmiş gibi geldi. Ve benim kullandığım cc krem (pure beauty) fırça izi yapmaya çok müsait bir üründü. Sırf bu yüzden bile pudra ile sabitlemek şarttı. Ama şimdi sadece makyajın cildimde uzun süre kalmasını istediğim zamanlarda ya da sadece parlamasın diye t bölgeme uyguluyorum. 
Gördüğünüz gibi Sünger hafif yumurta gibi dursa da ben en çok düz olan yüzeyini kullanıyorum. Önce parmaklarımla yüzüme dağıttığım ürüne tampon hareketler yaparak tüm yüzüme yayıyorum. Ayrıca göz altı kapatıcısı içinde uygun deniyor. Yani onun için bana biraz büyük geldi çok tercih etmedim ama genel olarak çok sevdim. Sadece bir kaç eksisi var. Gerçi ben şimdilik bunları önemsemiyorum ama yazmam gerek yine de. 
Öncelikle ürünü kullanmak biraz zahmetli. Yani ıslatmak, sıkmak zor gelebilir. Ikinci olarak üzerinde en fazla 3 kullanım sonra yıkayınız yazıyor. Bence de doğru. Ben en fazla iki defa kullandım sonra yıkadım. Yıkaması kolay aslında fırçanız için kullandığınız ürünleri yine bunda da kullanıyorsunuz. Eğer ürünleriniz suya dayanıklı değil ise dalin bebe Şampuanı hemencecik çıkarıyor. Yine standa koyup kurumasını bekliyorum. 
Fazla Yıkama gerektiği için hızlı yıpranacak gibi hissediyorum. Yani çok ekonomik bir ürün sayılmaz. Bir fırçanın ömrüne göre çok daha kısa ömürlü gibi. Çok fazla ürün emiyor. Fırça ile bir minik parça sürerken bu Süngeri kullandığımda ikiye çıkarmam gerekiyor. Elinizde bitirmek istediğiniz ürün varsa Sünger ile deneyin. Ama kıyamadığımız bir fondoten varsa bir daha düşünün derim. 
Yani eksi yönleri benim gözlemlediklerim bu şekilde. 

Ben indirim gördükçe depolamayı ve başka markalarında süngerlerini denemeyi düşünüyorum. Inanılmaz güzel bir his. No makeup makyajı sevenler bayılacaktır. Asla yüzünüzde çok fazla ürün varmış gibi durmuyor. 

Benim söyleyeceklerim bu kadar. Eğer Önerileriniz varsa ya da deneyimleriniz yazın lütfen. Duymayı çok isterim. Haftamız güzel geçsin. Sevgi ile kalın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder