Bu Blogda Ara

11 Ekim 2016 Salı

Dermologica Daily Microfoliant

Merhaba yeniden 
Size bitirdiğim bir peelingden bahsedeceğim. 
İçinde papain, salisik asit ve pirinç özü bulunan bu toz peeling her kullanımda sulandırıp macun kıvamına getirilerek kullanılıyor. 
Çok ince partiküllü olan bir peeling hassas ciltlere de öneriliyor. Hergün dahi kullanılıabilir denmiş ama ben haftada iki üç defa kullanmayı tercih ettim. 
Etki alanı olarak aydınlatma ve cilt tonunu eşitleme vaad ediyor. 
Peki sevdim mi? Evet sevdim. Kutusunu açınca hafiften pirinç kokusunu alıyorsunuz ve bu bana güven veriyor. 
Aydınlık his verdiği konusunda da kesinlikle vaadini yapıyor. 
Özellikle cildiniz matsa ya da hafif lekeler varsa faydasını göreceksiniz. Bana bu ürün hediyeydi. 75 ml lik fiyatı ise internette 250-300 lira arası satılıyor. İşte bu noktada maalesef ki tekrar alırım diyemiyorum. Ciddi anlamda bence pahalı bir ürün. Ürün fiyat performansına baktığımızda beni cezbetmiyor. Daha uygun fiyatlı olsa kesinlikle tekrar tekrar alırım. Verdiği temizlik, aydınlık ve yumuşaklık gerçekten çok güzel. Cilt tonunu da eşitliyor. 
Eğer bütçenizi sarsmayacaksa önereceğim bir ürün. 
Yazımı bitirmeden önce şunu belirteyim. Hafif olan lekeleri baya baya açıyor. Ama derin belirgin güneş sivilce lekelerinde çok da etkili değil. Sevgilerimle... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder