Bu Blogda Ara

11 Mayıs 2014 Pazar

Clinique Moisture Surge Nemlendirici Krem

Merhaba yeniden :)
Bugün sizlere yeni bitirdiğim Clinique Moisture Surge Nemlendirici Krem hakkındaki naçizane fikirlerimden bahsetmek istiyorum.
Ben bu ürünün 15 ml deneme boyunu kullandım. Yaklaşık olarak her gün bir kere kullandığım bu ürün bana 2 buçuk ay kadar yetti diyebilirim.


Gördüğünüz üzere yaladım yuttum kremi. Bu ürünü bir kofre içinde Tekin Acar'dan almıştım.
Kesinlikle memnun kaldığım bir ürün. Tekrar alır mıyım? Alırım sanırım.
Bir kere yapısı çok ince cildim hemen çekiyor, kokusu çok hafif ve yağlı hissi kesinlikle vermiyor.

Tek eksi noktası makyaj altı kremi değil bence. Yapısı biraz fazla sıvı, cildin emmesini bekle derken sabah erken işe koyulanlar için biraz zaman sıkıntısı olabilir. Ben sabahları daha önceki yazımda tık tık belirttiğim juvena markalı nemlendiriciyi kullanıyorum. Daha yoğun bir krem olması makyaj öncesi baz etkisi de yaratıyor.

Bu kremi özellikle her gün bb krem fondöten kullanmayan, genç ciltlere tavsiye edebilirim.
Ben çok sevdim...

Umarım yazıyı beğenirsiniz. Haftamız güzel geçsin, sevgiler....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder