Bu Blogda Ara

10 Mayıs 2014 Cumartesi

Balm Jovi

bir cumartesi sabahından hepinize merhaba :)
Bu hafta sonu malum pazar günü anneler günü olması sebebi ile her yerde indirimler vardı. instagram'da da bu sebeple canım obsesifimsi ile (secilizm sayfasını incelemelisiniz) bir tag başlattık. #indirimdeben 
Katılımlar öyle güzeldi ki, hepinize çok teşekkür ediyorum buradan tekrar. Bende kendime bir alınacaklar listesi hazırladım. Bu listeyi hazırlarken The balm ürünleri arasından en çok tercih edilen Balm Jovi far paleti dikkatimi çekti. Kendisi benim de severek kullandığım bir palet. Ve belki alacaklara, almayı düşünenlere yardımı olur diye düşünüyorum.


Bu palet 12 far bir aydınlatıcı bir allık ve iki rujdan oluşan tek parça dev bir ekip. Farlarının pigmentasyonu günlük kullanım için yeterli diyebilirim. Aydınlatıcı bir cindy lou ya da merry lou kadar olmasa da eğer hiç parlatıcınız yoksa idare eder diye düşünüyorum. Ki ben uzun süre kullandım diyebilirim. Farların swatchları da aşağıda. En alt ortadaki kahve rengi mat bir renk, kaşlarım için kullanıyorum. En üst ortadaki Adagio rengine aşığım diyebilirim. Kaş altına far altına mutlaka kullanıyorum. Iron Maid-in hafif simli altın tonlu bir ürün, Allegro gölge için harika. The stroke ile eyeliner çekiyorum doğal duruyor. Alice Copper tam kış için ideal bir bordo ve son olarak Third eye blinded bence şahane bir altın pembe "hafif bir makyaj canım istiyor ürünü" :) Allığının rengi pembe şeftali arası doğal tonlarda bir renk. Kalıcığı çok uzun değil malesef, gün içinde yenilemek gerekiyor. Ama makyaj bazı ya da fondöten tarzı bir ürünle desteklerseniz idare ediyor. Tek memnun kalmadığım ürünü rujları. Sürümünü sevemedim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.




Swatchlar neden iki tane derseniz soldaki yine The balm ürünlerinden far bazı Put a lid on it ile denenmiştir. Bu faz bazı eğer göz kapaklarınız yağlı ise yada sabahtan akşama makyajınıza ihtiyacınız varsa bir şans verin derim. Farın tozutmasını ve uçuşmasını bence büyük ölçüde engelliyor.



Sevgilerimle iyi alışverişler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder