Bu Blogda Ara

30 Mayıs 2014 Cuma

Mayıs Ayı Bitenleri

Bu ay daha çok makyaj ve cilt temizleme ürünlerimi bitirmişim. Bazıları çoktan yedeklendi. Bazıları zorda kalınmadıkça alınmayacak. Eh o zaman haydi başlayalım. 

1. Sırada Loccitane precious cleansing foam. Şubat ayında almıştım. 89 Tl idi. Dört ay her gün kullandım. Kurutma yapmıyor. Yumuşacık bırakıyor. Temizlemesi harika. Köpük şeklinde. Tekrar alınacaklar listesinin başında. 
2. Bebak acı badem temizleme sütü. Çok sevdim. Uzun süre dayanıyor. Watsons da fiyatı 12 liraydı diye hatırlıyorum. Tekrar alındı çoktan. 
3. Nivea pure and natural tonik. Ben sevdim. Ama gülsuyu kullanmaya başladım. Ondan daha çok memnun kaldım. Uygun fiyatlı bir ürün. Tavsiye ederim. 
4. Parmex aseton. Bence en iyi aseton. Yedeklendi bile. 
5. Watsons kare pamuklar. Fena değildi. Benri ile aynı fiyatsa Almam. Ama daha uygunsa neden olmasın. :) 
6. Nivea invisible black and white anti transpirant deodorant. Kokusundan ve iz bırakmayışından çok memnunum. Yalnız bu ara ya ben çok kullanıyorum ya da çok çabuk bitiriyorum. Her ay yeniliyorum. Şüpheler var kafamda. Siz de nasıl durumlar? 
7. Loreal volume million lashes uygun fiyatlı topaklama yapmayan bir ürün.tavsiye ederim. 42 TL idi sanırım Bu ara elimde bi tane de clinique var. O da bitsin. Mac alacağım. :)) 
8. The balm schwing eyeliner kullandıklarım arasında en siyahı em rahat sürümlüsü. Ben seviyorum. Yedeklendi çoktan. Gratisten almıştım ama fiyatını hatırlamıyorum. 
9. Neutrogena lip balm. Sevmedim. Daha da almam. :(
10. Vaseline el kremi. Kullanımı rahat değil. Kutusu değişmeli. Tekrar almam.  

Ay sanırım unuttuğum bişi yok. Hepsi bu kadar. :) öperim çok çok. Sevgiler. :) sizin de öneri ve yorumlarınızı duysam çok mutlu olurum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder