Bu Blogda Ara

20 Nisan 2014 Pazar

Real Techniques Expert Face Fırça

Ve geçen hafta bahsedttiğim Real Techniques (RT) fırçalar için dileğimi Gratis duymuş olsa gerek. Nihayet bu fırçalardan edinmiş oldum. İlk olarak Exper Face fırçasını aldım. BB kremimi artık her sabah bu fırçaile uyguluyorum. Fark var mı derseniz? (umarım diyorsunuzdur)
Ah bayıldım. Öncelikle tutuşu sap kısmı çok rahat. Ergonomik olduğı kesin. Kaymıyor ve incecik değil.
Tüyleri çok sık ve ürünü çekmeden uyguluyor. Sürüşü rahat. Çok fazla fırça izi yok. 31 liraya aldım. Ortalama bir fiyat diyebilirim. Bi kaç tane daha bu markanın fırçalarından gözüme kestirdim. Anneler günü indirimlerini bekliyorum. :)
Yalnız evet çok güzel bir fırça ama Ecotools fırçalarımdan da halen memnunum. Onları bulursanız onları da rahatlıkla tavsiye ederim. Ecotools pudra fırçasından öyle memnunum ki, ekstrabir indirim olmazsa bir RT pudra fırçasına gerek görmüyorum. Onu da belirtmeden geçemedim. Sanırım ben de aynı amaç taşıyan iki üç ürün bulundurmama gibi bir huy var. Eğer bir üründen memnunsam başka bir ürüne ihtiyaç duymuyorum ve ikincisi fazlalık geliyor rahatsız bile oluyorum. :)
Ah bu arada sizin favori fırçanız nedir ve ne için kullanıyorsunuz? Yazarsanız çook sevinirim...Sevgiler, öpücükler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder