Bu Blogda Ara

3 Nisan 2014 Perşembe

Pudra Fırçası

Ah ben Real Techniques markafırçaları henüz alıp kullanıp sevip okşayamadım, ama daha kolay ulaştığım başka ürünleri deneme fırsatım oldu.
Ve haydi başlayalım.

İlk yazı : Pudra Fırçaları (Sırayla)
1. Eco Tools
2. Oriflame
3. Sephora

Evet ilk Sırayı sarı saplı watsons veya gratislerde rahatlıkla bulabileceğiniz Ecotools markalı olana vermek istiyorum. Kendisini altılı set halinde almıştım. Bu fırçanın yanında far, eyeliner, detaylar için ince, concealer ve kaş fırçası olmak üzere altılı seti 60 liraya almıştım. Bu fırçaya tam anlamı ile aşığım. Üzerinde allık fırçası yazsa da ben onu daha çok pudra fırçası bazen de aydınlatıcı için kullanıyorum. Yumuşacık bir dokusu var. Ayrıca bambu olmasından sanırım yıkadığınız zaman çok hızlı kuruyor ve henüz tüy döktüğünü görmedim. Eğer pudra fırçanız yoksa ya da değişiklik isterseniz mutlaka şans verin. :)

İkinci sırada tamamen simsiyah bir görüntüsü olan oriflame pudra fırçası. Benim ilk pudra fırçamdır kendileri. Geçen gün katologda 13 lira civarıydı sanki. Ah bende yeri başka bende diyebilirim. Ulaşımı çok kolaydı benim için. Pişman değilim aldığım için denenebilecek bir ürün. En önemli noktası tüy döktüğüne rastlamadım. Sık sık da yıkarım herhangi bir sorun yaşamadım. Ama bir ecotools kadar yumuşak değil bunu baştan belirteyim. Ama büyük ve gür kılları sayesinde uygulaması çok rahat bir fırçadır kendileri.

Ve gelelim son olarak Sephora marka olan bu fırçaya. Sephoranın yine ekonomik beşli seti içinden çıkmıştı. Maalesef ben hiç memnun kalmadım diyebilirim. Özellikle tüy çok fazla döktü. Kılları seyrek geldi bana. Allık fırçası olarak denedim yok olmadı. Olmadı yani. Tek güzel yönü yumuşak. Başka da bişeyi yok. Ya da ben beceremedim. Isınamadık biz. :)

Sizin favori pudra fırçanız nedir? Yorumlarım için ne düşünüyorsunuz? Merakla bekliyorum.
Öperim çok...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder