Bu Blogda Ara

3 Nisan 2014 Perşembe

Eyeliner Fırçası (maybelline & ecotools)

Gelelim fırça kıyasında ikinci grubumuz eyeliner fırçası. Aslında bu konuda yorum yapmalı mıyım bilmiyorum? Çünkü sadece iki markayı denedim.


Sadece iki ürün denedim çünkü ecotools eyeliner fırçası ile başladığım yolculuktan o kadar memnunum ki başka bir ürüne ihtiyaç duymadım. Maybelline jel eyelinerının içinden çıkan bu fırça idare eder. Ama kesik uçlu olsa sanki sürülmesi daha kolay olurmuş. Kahverengi eyeliner için maybelline olanı tercih etsem de diğer her renk için ecotools bana yetiyor. Çok hızlı kuruduğu için sık sık da yıkayabiliyorum. İster ince ister kalın hiç bir zaman sorun yaşamadım diyebilirim. :)



Umarım yazıyı faydalı bulmuşsunuzdur. Yorumlarınızı bekliyorum. Sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder