Bu Blogda Ara

3 Nisan 2014 Perşembe

Makyaj Fırçaları

Bir süredir makyaj yaparken fırçaları çok kullanıyorum.Fırça kullanmayı hem ellerim kirlenmediği için hem de krem ve farları daha rahat sürebildiğim için çok sevdim. Aşağıda size her gün kullandığım beş fırçamdan bahsetmek istiyorum....


Merhabalar efenim,
İşte benim canım beşli fırçalarım. Günlük rutinimde benim yardımcılarım.
Sol baştan ilk olarak;
Ecotools Pudra-Aydınlatıcı fırçam, her ne kadar üzerinde allık fırçası yazsa da o benim canım pudra fırçamdır.Çok yumuşak ve tüy dökmez,hemen kurur. Söz dinler akıllı usludur.

İkinci sırada emektar allık Fırçam;
Avon markadır. Yumuşaktır, allığı uygulaması çok kolaydır. Tüy dökmez, sık sık yıkarım. Sorun yaşamadım.

Ortadaki kara kızım bb krem- fondöten fırçam;
Oriflame markadır. İlk başlarda biraz asiydi kendileri. Ama zamanla obana ben ona alıştım sanırım. Ürünü çekmiyor, çok fazla fırça izi olmuyor. Büyüklüğü bence ideal. Sık sık yıkarım, tüy döktüğüne hiç rastlamadım. Birçok blogda bu ürün için memnun olunmadığını görsem de ben memnunum. Tavsiye ederim.

Son iki fırça far fırçası ve eyeliner fırçası yine ecotools marka;
Eyeliner için ayrı biryazı yazmıştım, oradan da bakabilirsiniz. İki ürün de günlük makyaj da bana yetiyor diyebilirim.

Sizin yorumlarınızı da merakla bekliyorum. Fırça kullanmayı seviyor musunuz makyaj yaparken?
Sevgilerimle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder