Bu Blogda Ara

20 Nisan 2014 Pazar

Dermokil



Bugün size ilk defa denediğim kil maskesinden bahsedeceğim.
Malumunuz düzenli kil maskesi kullanıyorum. Haftada bir. 7 ay kadar oldu, çok da mutlu hissediyorum kil maskesini sürdüğüm zaman. Watsons'tan bu hafta denemek için tek kullanımlık Dermokil marka kil etkili maske almıştım. İlk izlenimlerim olumlu yönde. Maskenin içeriğinde kil ve argan yağı bulunmakta.Kil maskesinden farklı olarak cildimde gerilme hissetmedim, sonrasında da tüm gün yumuşacıktı. Tabi yıkadıktan sonra illaki nemlendirici uyguluyorum. Malum kil özünde cildi kurutabilen bi madde. Devam etmeyi de düşünüyorum. Bakalım ilerleyen zamanlarda daha geçerli eleştirilerim olacaktır.
Not: Dermokil bu maskeleri yaşa göre sınıflandırmış. Bu konuda kararsızım, iyi mi kötü mü bilemedim. Sizce yaşa göremi sınıflama olmalı yoksa ihtiyaca göre mi?Sizin fikriniz nedir paylaşırsanız çok sevinirim. Sevgiler...















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder