Bu Blogda Ara

8 Eylül 2014 Pazartesi

The Balm Hot Mama Allık


Günaydın hepinize, 
Bugün gece ve gündüz kullanıma uygun hem aydınlık bir görüntü veren hem de doğal duran bir allığı size elimden geldiğince tanıtacağım. Bir çok yazısı yazılmış ama belki bir de benden dinlemek istersiniz. 
Bu allığı Nars orgasm allığa dupe olarak göstermişler. Oysa bence çok daha güzel. Nars orgasm allık biraz daha koyu ve daha mat bence bu allık için. Nars Super orgasm ise kocaman simleri ile de bu Allığın yerini alamıyor diyebilirim. 
The balm markasının bu allığı 7.08 gr gramaja sahip. Kutusu içinde bir aynasının da olması onu çok kullanışlı hale getiriyor. Pigmentasyonu cidden çok başarılı. O yüzden ben avonun allık fırçası ile uyguluyorum. Daha yoğun bir uygulama isterseniz rt expertface fırçasını öneririm. Bu allıkta en çok sevdiğim şey içindeki minicik sim-sedefleri yanağınızın üst kısmında ışıktan dolayı parlama yapması, ve çukur kalan yerlerde daha gölgeli koyu durması. Ben gece makyajında da gündüz makyajlarında da kullandım. Ruj olarak göz makyajım da yoğunsa nude bir ruj, hafif bir makyajsa çok açık pembe şeftali arası bir ruj ile makyajı tamamladım. Görsellerde aşağıda yer almakta. Umarım beğenmişsinizdir. Sevgilerimle...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder