Bu Blogda Ara

22 Eylül 2014 Pazartesi

Flormar Smooth'n Blush Pin Up Koleksiyonu

Merhaba hepinize, 
Bugun sizlere dün aldığım flormar markasının pin up isimli koleksiyonunun Smooth'n blush serisinden light coral krem allığından bahsedeceğim. 
Dün bir tane bu allıktan bir tane de yüz bazı aldım ikisine 44 lira ödedim. Ayrı ayrı fiyatlarına malesef bakmadım. 
Ben şeftali tonlarında bir allık istediğim için bu rengi seçtim. 4 renk olarak oluşan bu koleksiyon 2 si açık ve 2 si koyu renklerden oluşuyor. Benim ki açık renklerden diyebilirim. 
Krem farlar genelde beni korkutsa da denemek de fayda var diye düşündüm. Neyseki korktuğum gibi olmadı. 

Krem allıklarımı daha onceden de rt stippling brush kullanmıştım. Yine bu ürün  içinde bu fırçayı kullandım. Elimle denedim ama ondan pek memnun kalmadım. Bir de üründen çok almamak bence bu allığın püf noktası. Gerçekten minicik bir parça yeterli. Fotoğraftaki bu miktar bile çok geldi diyebilirim. Rengi şeftali-pembe arası. Ikisinin de ortasında bir renk. Sürümü ve sonrasındaki hissi yumuşacık, cildi kuru olanların daha çok seveceğini düşündüğüm bir allık. Kalıcılığı orta diyebilirim. Çok sürerseniz ürünün fazlasını cildiniz kusuyor yani benimki fazlalığı resmen attı.  Minicik paketi ile bence çantaya atılacak her makyaja uyum sağlayacak başarılı bir ürün. Ben aldığıma memnun kaldım. Sizin fikirleriniz nedir? Hangi renklerini aldınız? 
Tabi fırça ile dağıtınca daha hafif daha doğal bir renk haline geliyor. 

Bu resimde cildimde sadece bu allık var. Ben bu rengi sevdim. Siz ne dersiniz? ❤️





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder