Bu Blogda Ara

11 Eylül 2014 Perşembe

Günlük Cilt Temizleme Rutinim

Merhaba hepinize, 
Malum Eylül gelince yaz mevsiminin sıcak güneş etkileri deniz ve hızlı yağlanan parlayan cilt sorunları iyice tavan yapıyor. Ben de yaklaşık olarak 15 gündür bu sorunlar yüzünden ve işe tekrar başlayıp hergün makyaj yaptığım için cilt temizleme rutinim biraz daha değişti. Gün içinde 3 aşama şeklinde devam ediyor. 
Malzemelerim bu şekilde ama gözünüz korkmasın. Aynı anda hepsini yapmıyorum. 
Ilk olarak sabahtan başlayalım, Günaydın:)
Tüm gece çalışan cildim yağlanmışa benziyor. Özellikte T bölge parıl parıl :( hemen cidimi dalin ile köpürte köpürte mis gibi yıkıyorum. Mis gibi de kokuyor. Ve hemen güneş koruyucuyu uyguluyorum. (Güneşli gün değilse nemlendiricim de yeterli oluyor. Bu kısım değişebiliyor)


Ve makyajı yapıp doğru işe...Akşama doğru eve geldim. Ben eve girer girmez makyajını silip, üstünü başını değiştirip temiz pak rahat edilecek giysilere geçenlerdenim. Yoksa dinlenmeye geçemiyorum. 
Hemen cildimi acıbadem makyaj temizleme sütü ile siler, makyajımdan kurtulurum. Sonrasında da clinique cilt temizleme jeli ile üzerinden yüzümü yıkıyorum. 
Ve haydi yemek, tv, yapılacak işler derken gece oldu bile. Yatmaya yakın cildimi tekrar yıkamaya gerek duymuyorum. Pamukla cilinique tonik bence çok güzel temizliyor. Hemen ardından dA Loreal Skin Perdection serum ile dairesel hareketlerle masaj yaparak günlük rutini bitiriyorum. 


15 gündür bu rutini aksatmadan yapıyorum. Ne mi oldu? 
Sabahları uyandıgımda Serumdan dolayı evet cildim biraz daha yağlanmış oldu. Ama cilt tonumu bu serum cidden eşitledi ve uzun zamandır iyileşmeyen sivilce izlerim sanki daha hızlı iyileşti. Yağlı cildi olanlara hergün kullanmak iyi gelmeyebilir. Belki gün aşırı yapsalar daha iyi olur. Tonik sayesinde gözeneklerim belirgin şekilde küçüldü. Tonik alkollü evet ama cildimde bir reaksiyon oluşmadı. Siyah noktalarım azaldı. Daha temiz bir cilde kavuştum. Ayrıca bu tanıttığım ürünler içinden özel olarak merak ettiğiniz varsa yazarsanız daha detaylı bir yazı daha yazabilirim. Sevgiler... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder