Bu Blogda Ara

11 Ekim 2016 Salı

Balm Shelter Renkli Nemlendirici

Günaydın 
Bugün size çok çok sevdiğim ama bundan böyle kullanamayacağımı üzülerek belirteceğim balm shelter dan bahsedeceğim. 
The Balm markasını genel olarak çok seviyorum. İçeriği temiz ürünleri var ve gratislerde satılması ile de kolay ulaşılabilir. 
Öncelikle ürünün kendinden bahsedeyim.
Hem nemlendiren hem de cilt tonu eşitsizliklerini nötrleyen fondoten ya da bb kremler kadar kapatıcı olmayan bir ten ürünü. 
Ben indirimde 30 küsür liraya almıştım ve 64 ml boyutuyla fiyatı çok makul bir ürün. Eğer severseniz ve hergün kullanacaksanız size rahatlıkla bir yıl yeter. 
Nemlendirme özelliği gerçekten başarılı. 
Yapısı ilk başta kalın gibi gelse de dağıtılınca incecik yayılıyor. İçinde 18 güneş koruma faktörü var. 

Bendeki rengi light/medium yani en açık olanı. Bir rengi daha var diye biliyorum. 
İlk uyguladığınız zaman kendini belli eden bir ürün gibi gelse de bir bel on dakika içinde iyice ciltle bütünleşiyor.
Son hali gördüğünüz gibi iyice bütünleşmiş durumda. 
Çok hafif bir ürün olduğu için gün içinde ciltte hiç hissedilmiyor. Yalnız rengi çok çok açık değil. Ben yazın biraz yandığım için oldu ama kışın rengim iyice açılınca bana bi tık koyu gelebilir. Ama siz çok açık tenli değilseniz ciltle uyum sağlayacaktır. Kapatıcılığı az ile orta arası. Cilt tonunu çok güzel eşitliyor ve kızarıklıkları nötürlüyor. Ne ıslak ne kuru doğal bir bitişi var.
Peki neden kullanamayacağım?
Cildim karma olduğu için günün sonunda çok az parlama yaptı. Pudra ile rahatlıkla tolere edilebilir ama ne zaman kullansam cilt altında büyük sivilceler çıktı. Çok değil iki üç tane ama her gün kullanmaya cesaret edebileceğimi sanmıyorum. 
Kuruluk hissettiğim zaman arada bir kullansam da elimin çok gideceğini sanmıyorum. 
Kuru cilttiler için şahane bir günlük ten ürünü diyebilirim ama karma yağlı ciltlilere önermem.
Keşke sivilce yapmasaydı diyerek yazımı bitiriyorum. Sevgilerimle... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder