Bu Blogda Ara

11 Ekim 2016 Salı

Bitenler

Merhaba
Yeni bir bitenler yazısıyla yine buradayım. 
Aslında bu daha çok cilt temizleyicileri yazısı gibi olacak ama bitirdiklerimden aynı olan ürünleri attım yazısını çok yazmadığım ürünleri biriktirdim bu sefer. 

İlk olarak hassas, karma ciltler için olan la roche posay toleriane yüz yıkama jelinden bahsedeyim. Kışın cildim biraz daha kuruduğu için hassaslaşıyor. O yüzden geçen kış almıştım bu ürünü. Fiyatı 40 lira civarıydı diye hatırlıyorum. Eğer cildinizde gerginlik hassaslık varsa şiddetle öneririm. Çok severek kullandığım bir ürün oldu.
Gelelim Nivea karma ciltler için yüz yıkama jeline. Bunu tüm yaz kullandım. Çok sevdim. Cildim yazın karmadan yağlıya dönük. O yüzden severek kullandım. Hassasiyet yapmadı. Uygun fiyatlı güzel bir yüz temizleme jeli. 
Madem yüz yıkama jellerinden bahsettik. Bu deneme boyu olan babe markasının hassas ciltler için yüz yıkama jelinden bahsedeyim. Hassas ciltlere uygun olmasına rağmen belirgin bir parfüm olan ve köpürmesen temizleyen bir ürün. Yani hassasiyet yaratmadı ama bildiğim kadarıyla bu ürün 70 lira civarı. Fiyat açısından ve köpürmemesinden dolayı çok sevmedim. Büyük boyunu alacağımı hiç sanmıyorum.
Gelelim bitirdiğim Dr. C.Tuna markasının çay ağacı içerikli toniğine. Öncelikle kuru ciltliyseniz bu toniği sevmezsiniz. Kokusu da inanılmaz baskın. 
Kışın kurumaya başlayan cildime iyi geleceğini sanmıyorum. Ama yazın tekrar alabilirim. Temizliyor ve yağdan arıtıyor. 
Gözenekleri küçültmedi, o açıdan bir faydasını görmedim ama güzelce temizliyor. Uygun fiyatlı iyi bir tonik.
Yazısını ayrıntılı olarak yazmıştım. Fiyatı uygun olsa tekrar alırım. Ama bu şartlarda tekrar alamayacagım. 
Ten ürünlerinden farmasi markasının bu bb kremi bitirdim. Doğal bitişli karma yağlı ciltlere uygun asla ağırlık yapmayan şahane bir bb krem. Bittikçe tekrar tekrar alacağım. Ayrıntılı yazısını da mutlaka yazacağım. 
Garnier argan yağlı makyaj temizleme suyuna geleyim. Gözleri maalesef yakıyor. Ama gözümü kapatıp makyajımı sildiğim için sorun etmiyorum. Çünkü bu ürün sayesinde hem göz hem yüz makyajım için ayrı ayrı iki ürün kullanmıyorum. Çok pratik oldu. Üzerinden hemen jel ve su ile yıkadığım için yağlı olması beni rahatsız etmiyor. Ama tek bu ürünü kullanmanızı önermem. Sivilceye sebep olabilir. 

Ben bu aydınlık görüntü veren makyaj bazını çok sevdim. Makyajı hiç oynatmıyor, sabitliyor ve metalik beyaz bir aydınlık verdiği için cildin doğal ışıltılı görünmesine sebep oluyor. Ama tam bir ay sonda ürün ayrıştı ve bozuldu. Bu yüzden çok üzüldüm. Fiyatı da indirimde 26 liraydı. Sanırım bu durumda tekrar almam. Bu kadar hızlı bozulmasaydı severek kullanmaya devam ederdim. 
 
Ve son olarak english home Mediterranean isimli kolonyası. Kokusu kolonya gibi değil adeta parfüm gibi kalıcı. Ferah ama baskın da bir koku. Çantanıza sıksanız bile buram buram kokuyor. Bu kolonya cam şişede olması dışında şahane. Cam olduğu için ağır bi şişesi var. Taşımak biraz zor geliyor. Yoksa şahane:)


Benim biten ürünlerim böyleydi. Siz naptınız neler bitirdiniz bu ara? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder