Bu Blogda Ara

29 Temmuz 2014 Salı

Essence Silky Touch Blush

Merhaba yeniden,
Size bugün minicik bir pespembe allıktan bahsedeceğim. Essence markası Gratis mağazalarında ulaşabileceğiniz, uygun fiyatlı bir ürünleri olan bir marka. Genel olarak ürünleri fiyatlarına göre kat kat kaliteli diyebilirim. Rujlarından da bildiğim üzere pigmentasyonu yüksek ürünler diyebilirim. Essence markası Avrupa'da üretilen ülkemize Eczacıbaşı tarafından getirilmiş. 
Benim bugün tanıtacağım ürün Silky Touch Blush serisinin 60 life's a cherry isimli allığı.



Öncelik olarak bu allığın paketi hem çok kullanışlı hem de değil.
Kullanışlı çünkü tam yanında taşımalık, at çantaya her yere sığar kaba değil.
Kullanışsız çünkü düşmelere karşı malesef çok dayanıksız ve yanınızda ayna taşımak zorundasınız. Gördüğünüz üzere aynası olmayan bir paketi var.


Ancak fiyatını düşünecek olursak sanırım bunlar tolere edilebilir diye düşünüyorum. İndirimde fiyatı 9 lira civarıydı.







Gelelim içine;
Pigmentasyonu çok yüksek diyebilirim. Azıcık bir miktar iki yanağınıza da yeterli. Tam bir şeker pembesi. Tüm yanağa değilde elmacık kemiklerinizin üzerine pıt pıt vurursanız daha hoş göründüğünü söylemeliyim.
Tam bir toz allık ve tabiki teracotta ya da krem allıklar kadar kalıcı değil. Gün içinde tazelemek gerektiğini de belirtmeliyim. Maalesef uçuveriyor.

Toparlayacak olursam evet bu benim allığım bana yeter diyemem. Ama çok renksizsem, günlük makyajımda neden olmasın der kullanırım. Rengi ve pudramsı yapısı da cidden çok tatlı. Dokunmak bile iyi hissetmeme sebep oluyor diyebilirim. Zaten fondoten veya bb-cc krem üzerine uygularsanız kalıcığı da artabilir. İçeriği malesef çok masum değil, phenoxyethanol bulunmakta. Bu konu da hassas iseniz malesef öneremiyorum.

Benim düşüncelerim bu şekilde...
Umarım yazıyı beğenmişsinizdir. Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder