Bu Blogda Ara

3 Ağustos 2014 Pazar

Yves Rocher Sexy Pulp Maskara

Merhaba yeniden,
Bu akşam size yeni keşfettiğim şahane bir maskaradan bahsedeceğim. Bir arkadaşımın önerisi ile kullandığım bu maskara, gerçekten de yaza çok uygun.
Net bir siyah ve hacim verdiğini rahatça söyleyebilirim. Üstelik iki defa havuza girdim, bir kere denize girdim akma da yapmadı. Zaten en çok bu yönünü sevdim, çünkü maskaraların göz altlarına akması bence büyük sorun. Geçmiyor da geçmiyor yani. Tek eksi yönü malesef kirpikleri kıvırdığını söyleyemeyeceğim. Ama bu benden kaynaklı da olabilir. Çünkü bu konuda gerçekten inatçı olduklarını söylemeliyim. Fırçası büyük bir maskara. Yves Rocher ürünlerinin genel olarak içeriklerinin de temiz olduğunu söylemeliyim. İnternet sitesinden şuradan alışveriş yapabileceğiniz bu ürün sitesinde şu an 38.30 TL'ye satılmaktadır. Daha önceden de bu markanın başka bir maskarasını kullanmıştım.Ondan da memnun  olmuştum diyebilirim.

Umarım size faydası olabilecek bir yazı olmuştur. Görselleri de aşağıdadır. Sevgilerimle...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder