Bu Blogda Ara

16 Ağustos 2014 Cumartesi

Sephora Contour Eye Pencil


Günaydın herkese, 
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Bugün ne zamandır aklımda olan saks mavisi ile lacivert rengi arası bir kalemi tanıtmaya çalışacağım size. Sephora Contour Eye Pencil serisinin bu muhteşem rengi. Bende öncesinden siyahı olan bu kalemi ben göz içime sürmek için aldım. Daha önceden bu renge yakın ama bu kadar canlı ve net durmayan başka bir kalemi severek kullanıyordum. Bu yüzden bu kalemi alırken hiç düşünmedim. Waterproof özellikte olan bu kalemi sephoradan aldım. Fiyatı 19.90 lira idi. Bir kalem için değer mi tabi tartışılır. Ama ben çok günler kalem ve maskara ikilisini yeterli bulduğum için bence değer. Ayrıca tüm gün kalıcı olması, kolay sürümü, rengi net vermesi de bence alınması için yeterliydi. Eğer bu özelliklerde bir kalem arıyorsanız rahatlıkla tavsiye ederim. Ben bu kalemi gözümde olduğunu unutup havuza girdim ve çıktığımda ne akma ne silinme hiç bir değişiklik görmedim. Göz kapağınıza sürdüğünüzde içindeki kadar kalıcı değil. Ama gözünüzle gün içinde oynamıyorsanız yine size yüm gün yetecektir. Yapısı ise inanılmaz yumuşak. Gelelim görsellere: 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder