Bu Blogda Ara

7 Ağustos 2014 Perşembe

Yaz İçin Favori Rujlarım

Merhabalar,
Bugün 20 günde makyaj etkinliği için 5 favori dudak ürünümü seçerken neden ayrıntılı olarak yazısını yazmıyorum dedim ve işte buradayım.

Yaz ayların koyu renkleri çok tercih etmiyorum. Doğal renkler tercihim. Ama bazen de özlem duyarak koyu renklere yöneliyorum. İşte benim bu yaz sık sık kullandığım ve vazgeçemediğim rujlarım:


1. Numara da nude sayılabilecek, pembeye dönük içinde sedef ya da sim barındırmayan kokusu dışında bayıldığım Golden Rose 117 numaraları ruj. Biraz eski anne rujlarında olan koku var. Ama çok uzun süre kalmıyor. Geçiyor. Nemlendiren yapısı şahane. Kalıcı diyemem gün içinde tazelemek şart.Fiyatını hiç hatırlamıyorum ama uygun fiyatlıydı diye hatırlıyorum.

2. Numarada Avon Lux serisinden pink ruffles isimli pembe şeftali arasıbiraz koyu renk bir ruj. Kokusu yok. Kalıcı diyebilirim. Pembe allıklarla da şeftali tonlu allıklarla da kullanılabilir. Sedef, sim barındırmıyor. Bu serinin bazı rujları simli, Allah'tan bu onlardan değil. İndirimli zamanlarında şans vermelisiniz.

3.Numarada yine Avon mat oje serisinden Matte Fuchsia isimli ruj. Koyu belirgin bir renk. Ancak sürüldükten bi kaç saat sonra daha da çok seviyorum. Silindikçe güzelleşen bir rengi var. Ve diğer mat rujlar kadar dudaktaki pürüzleri belli etmiyor. Bu seriden başka denemek istediklerim de var sanırım.

4. Numarada Loreal Causse serisinin paketinde kıpkırmızı duran ancak daha çok gloss görünümlü ruju. Çok güzel bir yapısı var. Günlük, sürümü keyifli yumuşacık bir ruj. Çok kalıcı değil, tazelemek şart. Doğal tonlarda oje ruj sevenler baksın mutlaka bu seriye.

5. Numarada The Balm'ın im a good kisser isimli sürüldüğünde mentollü içeriği ile ferah bir his bırakan 1 numaradaki ruja benzeyen ancak daha çok şeftali tonlara yakın olan rujum. Ben renginden önce mentollü hissini seviyorum. İçinde sim var minik minik. Çok sevmiyorum o yönünü ama çok baskın değil. Rahatsız etmiyor beni.



Benim favori rujlarım bu şekilde. Sizin en sevdikleriniz neler? Önerilerinizi bekliyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder