Bu Blogda Ara

12 Ağustos 2014 Salı

Wetnwild Brow Kit


Merhaba hepinize, 
Bu yazıda size wetnwild marka kaş kitinden bahsedeceğim. Benim kaşlarım malesef pek bi seyrek o yüzden ne zamandır bu kitlerden almak aklımdaydı. Gratis'ten dün aldığım bu kit bence uygun fiyatlı kolay kullanımlı bir ürün. İçinde iki ton biri koyu biri daha açık olmak üzere kahverengi iki kaş farı ve sabitlemek amaçlı wax benzeri bir bölümden oluşan üç kısım var. Ayrıca bir minik boy cımbız ve açılı fırça var. Alt kısmında minik bir çekmece içinde ayna var. Ben alırken bu aynayı farketmemiştim eve gelince keşke kapağında falan bi aynası olsa diye geçirmiştim. O yüzden çok bi sürpriz oldu. Ben kaşlarım için açık rengini kullandım. Fiyatı da 13 lira gibi bişiydi.
Yalnız kaş farı biraz tozutuyor ve üst kısımlara bulaşıyor ama elimle silince hemen geçti. Çantada taşımalık bir ürün diyebilirim. Normalde wetnwild ürünlerinin paketleri çok dayanıklı değil bu aklımda ama yine de umutluyum.  Aşağıda görselleri bulunmakta. Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Kaşlar bazen çok ihmal ediliyor ama benim gibi alnı geniş olanlara bu tarz ürünleri mutlaka öneriyorum. Sevgiler. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder