Bu Blogda Ara

12 Temmuz 2014 Cumartesi

The Balm Sexy Mama - Transparan Pudra

Merhaba canlarım,
Bb kreminiz, cc krem, fondöten ya da gözaltı kapatıcınız gün içinde uçuyor mu?
Ya da T bölgeniz de parlama sorunu mu yaşıyorsunuz?

O zaman çözüm çok basit. Minicik bir kutu ve pofidik büyük bir pudra fırçası yeterli.



İşte çözümümüz:
The Balm ürünlerinden Sexy Mama isimli transparan pudrası.
İçerisinde paraben ve talc içermeyen The Balm ürünlerinden alıp da memnun olmadığım yoktur ama aşağıdaki fotoğrafta göreceksiniz, bu ürünü kullanmanın son noktasındayım. Tüm kış bb kremim üzerine sürdüm, tüm gün daha kalıcı bir makyaj elde ettim. Ayrıca rimel sürdükten sonra bir kat da üzerinden geçtiğim tekrar rimel uyguladığım da olmuştur. Kutusu mıknatıslı bi yapıya sahip. Hergün rast gele çantama attığımda oluyor. Herhangi bir sorun yaşamadım. Gramajı 7.08 gr fiyatını malesef hiç hatırlamıyorum. İndirimde 20-30 lira civarındadır diye düşünüyorum. Biterse düşünmeden alacağım tekrar.Ama unutmayalım Gratis'te bazı dönemler %40-50indirimler oluyor. O zamana denk getirmek faydalı. :) Tek renk ve her cilt rengine uyumludur.







Ben bu ürünü ecotools pudra fırçası ile uyguluyorum. Kendisi pofidik ve yumuşacıktır. Elinizdeki herhangi başka bir pudra fırçası ile de uygulayabilirsiniz. Yapısı öyle ince ki göz altı kapatıcımı sabitlemek  içinde kullandığım oldu. :)

Benim yorumlarım bu şekilde. Sizin yorumlarınız neler? Benimle paylaşırsanız çok sevinirim, sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder