Bu Blogda Ara

28 Temmuz 2014 Pazartesi

Real Techniques Stippling Brush


Ve gelelim benim canım sürekli elimin altındaki Real Techniques pembe fırçalarından Stippling isimli fırçası. Bu fırça diplerden uca doğru azalan sık tüylerden ince ve seyrek kılları ile diğer fırçalardan ayrışmaktadır. 

Bütün fondoten,bb krem cc krem gibi likit ürünlerinizde size yardımcı olacak olan gözü kapalı tavsiye de bileceğim bir fırçadır. Fiyatı da 34 TL idi ben alırken. Watsons Gratis ve büyük Migroslarda satılmaktadır. Ayrıca yurt dışındaki fiyatlarına da yakın olması ülkemizde bence büyük bir artıdır. Bazı bloglrada yurt dışındakilere göre ülkemizde satılanların kalitesinin düşük olduğuna yönelik yorumlar gördüm. Benim bu  konuda bir fikrim yok çünkü benim RT fırçalarım hep yurt içinden alındı. Ancak bu fırça için yeterince kaliteli diyebilirim.

Yumuşacık olmasından da kesinlikle cildinizde fırça izi bırakmıyor. 




Ayrıca Krem allıklar içinde kesinlikle şahane. sürümünden çok memnunum. Ve sanırım yaz bitiminde bb krem kullanımına tekrar döneceğim için ikinci bir stippling fırçaya ihtiyaç  duyacağım. 

Birçok defa yıkadım, ve henüz herhangi bir kıl dökmeye rastlamadım.
Sevgilerimle... 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder