Bu Blogda Ara

10 Temmuz 2014 Perşembe

Chanel Affinite Krem Allık

Merhaba Güzeller,

Aranan pembe allık bulundu desem! Yine İstanbul seyahatim sırasında çok sevdiğim ve zevklerine de güvendiğim arkadaşlarımla almak istediğim renklerin öncesi listesi incelendi. Chanel Krem allıklara ilgim hep P1nar :) yüzündendir. Kesinlikle önerilerine dikkat edilesi bir bloğu ve instagram hesabı var. Sonra doğru Buyaka alışveriş merkezine gittik. Sephora ve Mac mağazalarının aynı katta olması harika bence. Nars-Orgasm, Super Orgasm, Mac-So Sweet So Easy ve Chanel Inspiration, Presage, Intonation ve Affinite arasından, en pembe olanını seçtik tabiki de. Amacım tam anlamıyla buydu. 



Kadife bir kılıf içerisinde minicik bir kutu. 2,5 gr gibi bir miktarı var. Umarım hemen bitmez, ay çok az değil mi? Nasıl kıyacağım kullanmaya hiç bilmiyorum. Kapağında aynası da mevcut. 124 TL gibi bir fiyatı vardı sanırım.
Dokusu beni çok şaşırttı, çünkü krem allık deyince hep aklıma yapış yapış olur gibi bir fikir geliyordu.
Asla yapışkan değil. Yapısı pudra krem arası sanki. Üstelik toz allıkların tozutma durumunun olmaması da cabası. 




Fotoğraftaki rengi makina gözüyle en yakın renk. Tam bir pembe.
Real Techniques stippling brush ile uyguluyorum. Dağıtmakta sorun yaşamadım. Kalıcılığı için orta demeliyim. Benim cildim karma ve yanaklarım kuru ama genel de ıslak bitişli cilt ürünleri kullandığım halde neredeyse tüm gün idare ediyor. Belki bir kere falan tazeliyorumdur.  
 Ilerisinde ışıltı ya da sim kesinlikle yok. Ama ışığı yansıtan aydınlık bir duruşu var. Bu allığı kullandığım zaman aydınlatıcı sürmüyorum. Doğallığını çok sevdim. Sanki yokmuş gibi görünüyor. Cilt ile dokusu bütünleşiyor. 



Duruşu da bu şekilde. Bakmayın paketinde pembe durmadığına hem çok doğal hem de renk vermeye yetecek kadar bir pembe. Fırça ile dağıtınca özellikle çok seviyorum. Başka bir rengini daha almayı düşünüyorum. Ama hangisi olduguna hal karar veremedim. 

Umarım yazıyı faydalı ve objektif bulmuşsunuzdur. Siz seviyor musunuz krem allıkları? Ve başka hangi rengini önerirsiniz? 
Sevgilerimle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder