Bu Blogda Ara

11 Temmuz 2014 Cuma

Bugün Ne Sürsem? Mavi-Yeşil

Günaydın hepinize,
Instagram'dan takip eden arkadaşlar biliyordur, ojesiz yapamayanlardanım. Malum yazda geldi, bir öğretmen olarak boş zaman zenginiyim. O zaman sürdüğüm ojeler için yazılara başlayabilirim. 
Evet ilk rengimiz ile başlıyoruz. 
Pastel 100 numaralı açık mavi ojemiz.
Deniz temalı bir gün olsun istemiştim. Pastel marka ojelerin "pastel" renkleri inanılmaz başarılı. Ancak koyu renkler içinmalesef aynı şeyi söyleyemiyorum. 2 gün rahatlıkla top coat sürmeden dayanıyor. Üçüncü gün biraz size bağlı. Dördüncü günü henüz hiç denemedim. :)
Hareket katsın diye görsellerden de göreceksiniz son iki tırnağımı Avon Speed Dry 30+ serisinin Lure isimli partiküllü ojesi ile boyadım.Bu ojeyi çok seviyorum. Derinlik barındıran bir yapısı var. İndirim zamanında bu renkleri seviyorsanız mutlaka edinilmesi gereken bir oje. Ve işte görseller...





Umarım sevmişsinizdir sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder