Bu Blogda Ara

15 Mart 2015 Pazar

Creamy Eye Treatment with Avocado

İyi akşamlar hepinize,
Bugün size daha önceki yazımda bahsettiğim Kiehl's markasının meşhur avokadolu göz çevresi bakım kreminden bahsedeceğim. Kiehl's markası ile ilgili detaylı bir yazı yazmıştım. İsterseniz buraya tıklayarak onu da okuyabilirsiniz.

Yalaşık bir aydır her gün sabah mutlulukla kullandığım bu kremden bahsetmeye geçeyim.

Kremin kendi sitelerinde bahsi şu şekilde;
"En popüler göz kremimiz olan ve Avokado Yağı içeren bu yumuşak formül, göz bölgesini nazikçe nemlendirir. Yağ içinde su molekülü şeklindeki benzersiz formülü, nem bombardımanı ile anında canlılık kazandırır. Benzersiz, konsantre dokumuz göze nüfuz etmez. Göz doktorları tarafından test edilmiştir. Dermatologlar tarafından test edilmiştir. Göz çevrenize nemi hapsedin!"

Ayrıca içeriği temiz olan bu kremin içeriği ile ilgili yine kendi sitelerinde;
"Avokado Yağı 
Amerika'da yetişen tropik bir ağacın meyvesinden elde edilen avokado yağı, tüm meyve yağları içerisinde nemlendirici etkisi en yüksek olan yağ olarak bilinir. Aynı zamanda doğal bir amino asit proteini, A, D, E Vitaminleri ve potasyum kaynağıdır. Cildin doğal nemini geri kazanmasına yardımcı olur. 

Beta Karoten
Beta Karoten, havuç gibi birçok turuncu/kırmızı sebzede ağırlıklı olarak bulunan, doğal yollardan elde edilen bir antioksidandır. 

Shea Yağı 
Shea Yağı, Afrika'da yetişen karate ağacının meyvesinden elde edilen, doğal bir yağdır ve nemlendirici özellikleri ile bilinir. Cildi nemsizliğe karşı korur, cilde esnekliğini geri kazandırır ve kuru cildin görünümünün iyileştirmesine yardımcı olur."

Gelelim benim izlenimlerime;








Bendeki boyu 15 ml olan bu kremin fiyatı 79 Lira. Kapaklı bir kavanoz kutu içinde bulunuyor.












Kremin cidden yoğun, böyle sanki yapış yapış sakızımsı bir yapısı var.


Rengi de gördüğünüz gibi sarı. Yani ben açıkçası şişirilmiş bir ürün mü acaba demedim değil.


Kremi yüzük parmağım ile alıyorum, ve iki yüzük parmağımı birleştirerek biraz ısıtıyorum, biraz da oval hareketler yapıyorum. Krem bundan sonra ısının etkisi ile seyreliyor.

Hemen sonrasında göz çevreme göz altından dışa doğru ve üst kapağıma gelecek şekilde c harfi çizerek uyguluyorum. Ve mucize başlıyor.

O kalın yapılı ağdalı yapısı incelmeye parmaklarım arasında suya dönüşüyor. Adeta krem su gibi inceliyor.

Ve hissettirdiği ferahlık cidden muhteşem. Ayrıca nem vermesi o kadar fazla ki bazen günde bir kere uyguluyorum ve günün sonunda kapatıcı dahi sürmüş olsam bile göz çevrem hep nemli ve parlak.

Renk verdiğini düşünmüyorum ama nemden kaynaklı bir parlaklık oluyor ve ben o görünüyü çok sevdim. Göz altlarımda morluk pek yoktur, o yüzden o konu da gözlem yapamadım, ama gerçekten de avokado ve su moleküllerinin birleşiminden oluşan bu krem benim için yeterli oldu.

Göz çevremi o kadar nemli hissettim ki ilk başta acaba küçük yağ bezelerine sebep olur mu diye de korktum ama çok şükür öyle bir durumla karşılaşmadım.

Tekrar tekrar alacağımı düşünüyorum. 

Eğer göz çevrenizde kuruluk yaşıyorsanız gönül rahatlığı ile öneririm. Yalnız şunu da söyleyeyim, ben 27 yaşına kadar göz çevreme krem uygulamamıştım. Ne kadar uzun süre kremlerden uzak durursanız o kadar kardasınız. Bunu da belirtmeden geçmek istemedim.

Uygulanmış halleri de aşağıda... Sevgilerimle..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder