Bu Blogda Ara

25 Mart 2015 Çarşamba

Avon Supershock Max Maskara

Günaydın 
Yeni bir maskara yazısına ne dersiniz? Bugün uzun zamandır kullandığım ve artık sonuna geldiğim avon supershock maskarasından bahsedeceğim. Aralık ayında ikili kampanyası vardı. 20 Liraya iki maskara çok cazip gelmişti. 

Ilk olarak paketinden bahsetmek istiyorum. Turkuaz renkli ambalajı bence çok çok güzel. Mac in geçen yaz aquatic allure koleksiyonunu hatırlattı bana. 
Içerisinde 10 ml olan ürün miktarı bence gayet iyi. Kullanım süresi ise 6 ay. Neyseki 3 ay değil. 
Bu maskaranın ben en çok fırçasını sevdim. Fırçası minik kıllardan oluşuyor. Bu tarz fırçalar kirpikleri öyle güzel tariyor ki. Topaklanma yapmıyor. Tek tek tüm kirpikleri ayırıyor. Bu yönü ile Benefit They're Real maskarasına da benzetiliyor. Muadil olarak gösterildiğini de okumuştum. 
O yüzden karşılaştırmak da istedim. Yani benzeyen Yönleri olduğu doğru aslında. Ama Benefitin fırçası biraz daha farklı. Kılları biraz daha uzun ve maskaranın ucundaki kısım minik kirpikler için daha kullanışlı. 

Bu maskaraya devam edecek olursam önce iyi yönlerinden bahsedeyim. Topaklama ya da dökülme hiç yaşamadım. Kirpikleri yapıştırmıyor. Tek tek ayırıyor. Inanılmaz doğal duruyor. Bu Özellikler açısından they're real a çok yakın bence. Yalnız o maskaradan iyi bir özellik olarak çok çabuk temizleniyor. Günlük kullanıma ideal bence. 

Karşılaştırmaya devam edecek oluyorum. Böylece aslında sevmediğim yönlerini de belirtmiş olacağım. 

Malesef hacim vermiyor. Ve rengi net bir siyah değil. Keşke daha koyu net bir siyah olsa. Bu yönü ile beni çok şaşırttı çünkü supershock serisinin kalemi çok çok siyahken, bu rimelde unutmuşlar sanki. 

Aşağıda They're real maskarayı uyguladığım fotoğrafı paylaşıyorum. They're real maskaranın küçük boyu 49 Lira. Tercih sizin tabiki. 

Son olarak tekrar alır mıyım? Benim için maskarada siyahlık en büyük zaafım o yüzden almam. Ama doğal olsun diye düşünüyorsanız hem fiyatı hem performansı bence gayet de başarılı. 

Umarım bu yazıyı faydalı bulmuşsunuzdur.  Bloğu çevrelerinize eklerseniz ve takibe alırsanız çok sevinirim. Sevgiler. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder