Bu Blogda Ara

28 Temmuz 2014 Pazartesi

Bayram Makyajı

Merhaba hepinize,
Öncelikle herkesin bayramını kutlarım. Umarım sevdiklerinizle birlikte geçirebildiğiniz, arayacak ve arayan dostlarınızın sevdiklerinizin bol olduğu bir bayram olur.
Bugun bayramda ben ailemle birlikte yazlıktayım. Öyle olunca bayram ziyaretlerimiz klasik ritueller dışında daha rahat geçti. Ve işte benim hazırlığım;


Öncelik olarak tabiki güneş kremini sürdüm. Sonrasında göz makyajı.

Göz makyajı için iki far, eyeliner ve rimel yeterli benim için. Maybelline tattoo krem farlarından pink gold olanını sürdüm, sonrasında gölge için wetn wild nutty isimli farını uyguladım. Gri ve pembeyi her zaman uyumlu bulmuşumdur. Çok romantik gelir bana hep. Eyeliner olarak çok defa bahsettiğim The Balm Schwing isimli olan ürünü ile çok ince olarak uyguladım. Ve bitirmeye azmettiğim Clinique High definition maskarayla sonlandırdım.




Son durum bu şekilde. Malesef renkler istediğim gibi yansımıyor fotoğrafta.



Ten makyajı olarak sadece belli yerlere çok az Rimmel Match Perfection kapatıcı uyguladım. Hem kapatıcıyı sabitlemek hem de bütün görünmesi için Mac Studio Fix pudrayı RT expert face fırça ile tampon hareketlerle uyguladım. Böylece hem doğal hem de yeterli ölçüde kapatıcı da oluyor.


Sonrasında Alnıma ve yanaklarımın çukur kısmına Mac bronzer uyguladıktan sonra Rt stippling fırça ile Chanel krem allık uyguladım.

Ve hafifçe Avon pink ruffles isimli ruj ile bayramlaşmaya hazırım.

Umarım yazıyı ve makyajı beğenmişsinizdir.

Sevgilerimle, mutlu bayramlar diliyorum...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder