Bu Blogda Ara

28 Haziran 2014 Cumartesi

Haziran Ayı Bitenleri

Merhaba hepinize,
Yine bir bitenler yazısı ile buradayım. Bu ayın biten ürünlerine haydi bi bakalım nasıllarmış?



1. İlk sırada juvena nemlendirici,
Bu ürünü 6-7 ay kadar önce almıştım. Arada minik bir 15 ml Clinique moisture surge bitirdiğimiçin belki de uzun süre kullandım. Normalden kuruya dönük ciltlere öneriliyor. Cam kutusu içinde oldukça şık diyebilirim. Kapağı özellikle mat bir altın rengi. Ve çok sevdiğimi söylemeliyim. 20 spf bulundurması da artısıydı diyebilirim. Şu an elimde başka nemlendirici hazır da olduğu için uzun süre nemlendirici alacağımı sanmıyorum. Ama ileride olur ya bir indirim olur neden olmasın tekrar edinebilirim. Yapısı biraz yoğun bir krem.  Yaz için değil de kış için daha uygun diye de düşünüyorum. Sevil parfümeri de şu an 165 Tl olarak satıldığını biliyorum. 


2. Avene Spf 50+Emülsiyon Güneş Koruyucu,
Bu ürünün su bazlı olduğunu, her cilt tipine önerildiği söylenmişti. Benimcildim kuru T bölgesi yağlı. Bende sivilce ya da kaşıntı yapmadı. Pompalı bir kutu içinde bulunuyor. Bu yönü kullanım açısından kolaylık sağlıyor. Rengi beyaz, ve sürerken içinde minicik kum gibi partiküller mevcut. Bu hissi sevemedim. Onu dışındailk sürdüğünüz an beyaz bir tabaka oluyor. Makyaj altı için biraz beklemeniz gerekebilir. Ama denize giderken, ya da makyaj yapmayacaksanız öneririm. Tekrar alır mıyım? Tatile giderken alacaksam olabilir. Günlük rutin kullanım için biraz sürümü zor ve yapısı yoğun. Fiyatı 50- 60 Lira civarı olmalıydı.

3. Avon Rare Pearls 50 ml edp,

Üst notalarında, taze aldelhit, orta notalarında manolya, erik, karabiber içeren koku; misk, sandal ağacı, paçuli ile zengin bir karışımdan oluştuğu yazmakta. Benim çok sevdiğim bir koku. Orta kalıcılıkta, ama şişesi minik olduğundan her yere sizinle gelebilir. fiyatı 30 TL civarındaydı indirimde. Benim yedeklediğim parfümlerdendir. 

4. Head and Shoulders ekstra nemlendirici bakım,
Yaz aylarında sık sık yıkadığımız saçlar için uygun bir şampuan. Her yerde bulabilirsiniz.Nemlendirici yönü güçlü, ama hafif bir ağırlık verdi sanki saçlarıma. Yaz bitince devam edeceğimi düşünmüyorum. 

5. Nivea Invisible For Black & White
Kesinlikle leke bırakmayan ter kokusunu önleyen bir ürün.Bu serinin pembesini daha çok seviyorum. Mavi olanı sanki sıkarken fazla kokuyor. Bunaltıcı olabiliyor. Ya bide çok çabuk bitiyor. Acaba normal mi? Vazgeçmek istemiyorum ama kafamda bazı soru işaretleri mevcut. En harika yönü gerçekten leke bırakmaması. Siyah tşört, lacivert elbise, beyaz gömlek ne isterseniz rahatlıkla giyebilirsiniz. 

6. Avon Anew Gel Cleanser
125 ml,jel yapılı su ile köpüren bir temizleyici. Geçen ay bitirdiğim Loccitane temizleme köpüğümü henüz yenilemediğim için dolapta olan bu ürünü kullandım. Ben makyaj temizlerken önce acıbadem makyaj temizleme sütü ile sildiğim için bu ürün de iş gördü. Ancak net bir yorum yapmak için temizleyicilerde bir ayı yeterli görmüyorum. Fiyatını malesef hiç hatırlamıyorum, ama kampanyalar olduğunda almıştım. Çok pahalı olduğunu sanmıyorum.

 Bu ay benim biten ürünlerim bu şekilde.
Cilt temizleyicisi konusunda önerilere ihtiyacım var. Yazı ve ürünlerle ilgili her türlü youmunuzu bekliyorum.
Sevgiler... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder