Bu Blogda Ara

25 Haziran 2014 Çarşamba

Clinique spf 50 Güneş Kremi

Güneşli bir günden merhaba
Haziran'ın son günlerinde sıcaklar iyice arttı. Ve bu yaz için güneş kremimi yeniledim yine. Çok beyaz tenliyim ve malesef lekelenmeye cildim çok müsait. Hala beni %100 memnun eden bir kreme rastlamadığımı öncelikle belirteyim. Ve gelelim clinique spf 50 yüz için güneş kremine. 79 TL idi. Tekin Acar'da %15 indirimle 67 TL ye aldım. 50 ml. Öncelikle rengi bembeyaz değil. Hafif bi bej renkli. Bunu sevdim. Avene kullanıyordum ve o bembeyazdı. Sadece onu sürüp çıkamıyordum evden. Kıvamı koyu değil. Bir nemlendirici kadar kaygan da değil ama bu zamana kadar kullandıklarım içinde en rahat sürümü kolay ürün. Dün tüm gün cildimdeydi. Herhangi bi yağlanma yapmadı. Koruması ile ilgili fikirlerim ise yaz sonuna doğru belli olur. Ilk izlenimlerim bu şekilde. Daha önceden kullandığınız oldu mu Sizinde bu ürünü? Kullananlar görüşlerini yazarsa çok sevinirim. Görüşmek üzere hoşça kalın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder