Bu Blogda Ara

27 Ocak 2016 Çarşamba

Kış rujlarım

Selam, 
Nasılsınız? Hava iyice soğudukça elim hep koyu renklere gider oldu. Aslında son zamanlarda rujlarımı azalttığım düşünülürse sanırım favori koyu renk rujlarımı yazsam iyi olacak diye düşündüm. 
Elimde 4 tane ruj var. Aslında bir tane daha almayı düşünüyorum! Nedeni ise yazının sonunda! Sanırım bu konuda yardıma ihtiyacım var...
Şimdi gelelim elimdeki rujlara: 
Dört rujum sırayla;
Rimmel London Kate rujlarından siyah kapaklı serisinden 30 numara. Kremsi yapısı sürümü kolaylaştırıyor. Ancak kalıcı değil ve yumuşak yapısı dudaktan taşmasına sebebi oluyor. Rengini sevsem de elim çok gitmiyor. 
İkinci olarak maybelline 14 saat kalıcı rujlarından 260 always plum rengi. Mat ruj olarak cidden mac ten sonra en sevdiğim seri. Rengi tam bir gül kurusu. Kokusu efsane. Ben en çok pıt pıt uygulayıp parmaklarımla dağıtmayı seviyorum. Vişne rengi de denebilir. Özellikle esmerlere çok yakışacaktır. 
Üçüncü rujum mac dare You. Bu ruj creemsheen serisinden. Mat değil. Islak duruşu var. Rengi çok güzel verse de kalıcı değil ve çok çabuk dağılıyor. Rengini çok seviyorum. Kızıllık barındırıyor ve sıcak bir koyu kırmızı. Keşke bu renkte daha kalıcı ve kolay sürümlü bir ruj olsa. Sanırım o zaman çok çok severdim.çok önermiyorum maalesef...
Son olarak da mac D For Danger. 
Mat serinin yine içinde pembelik barındıran bir koyu kırmızı. Kesinlikle çok severek kullandığım bir ruj oldu. Rengi özellikle Gül kurusu tonlarını seven herkes için ideal diyebilirim. 
Bu dört rujun duruşuna gelecek olursam;  
 
En sevdiğim derseniz D For Danger ve 260 Always Plum... 
Ve yazının başında istediğim 5. Ruja gelecek olursam, gördüğünüz gibi çoğu soğuk tonlu kırmızı bordolar. Ben bu ara sıcak tonlu kiremit tonlu bir ruj arıyorum. Eğer önereceğiniz varsa çok Mutlu olurum. 
Bir başka yazı da görüşmek üzere... Hoşça kalın... 
instagram: pinkiesoftheday_ 
Önerilerinizi son fotoğrafıma da yapabilirsiniz. İyi akşamlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder