Bu Blogda Ara

3 Ocak 2016 Pazar

Kış ve Allıklarım

Günaydın,
Yeni yılın ilk yazısını çok geciktirmek istemedim. Ve sonbahar ve kış aylarında en çok kullandığım allıklarımdan bahsetmek istedim. 

Bu beş allık benim severek kullandığımı ve diğerlerine çok elimin gitmediğini rahatlıkla söyleyebilirim. 
Tek bir allık seçsem şu olur diyemiyorum çünkü bence tek bir allık yetmez, yetemez. 
İlk seçimim, aslında bir far olan laura mercier'in ginger. Ben bu farı yüzümü ısıtmak için de kullanıyorum. Çok pigmentli ve yumuşacık olduğu için rengini kolaylıkla alnıma ve yanaklarıma veriyor. 
Özellikle koyu renk ruj süreceksem direk elim bu renge gidiyor. 
Sonraki sırada yine açık bir renk var. 
Max Factor ün bu yeni seri allıkları. Yumuşacık yapısı ve minik paketi onu çok sevimli kılıyor. Bendeki rengi lavish mauve 20 numarası. Gül kurusu tonlarında çok açık bir renk. Yine koyu renk ruj süreceksem ya da hafif bir allık istiyorsam kullanıyorum. İçinde sim olmamasına rağmen çok aydınlık bir görüntü veriyor. 
Sonrasında ise bir pembe tonlu allığıö daha olan the balm houndstooth isimli allığım. 
Yumuşacık ve çok pigmentli yapısı pembe tonlarındaki rujlarla çok yakışıyor. Üstelik çok da kalıcı. 
Sürerken yalnız iyi dağıtmakta fayda var. Ben yumuşak tüyleri olan pofuduk fırçalar ile kullanıyorum. 
Şimdi sırada bronz tonlardaki yine severek kullandığım bir allık var. 
İçindeki simleri yüze sağlıklı bir ışıltı veren özellikle kahve tonlu makyajlara çok yakıştırdığım bu bobbi brown shimmer brick serisinin beach isimli rengi. Ben en çok nemi çok çok alınmış sünger ile uygulamayı seviyorum. Bu bir koleksiyon ürünüydü ama seri sürekli olarak satışta. Ve bir çok rengi mevcut. 

Ve aralarında en çok kullandığım the balm hot mama. Sanırım bana iki allık seçeceksin derlerse ilk iki de mutlaka olur. Özellikle nemli süngerle uygulamaya bayılıyorum. Şeftali tonlarda içinde altın ışıltıları olan bu allık benim için vaz geçilmez. 

İşte benim son zamanlarda en çok kullandığım renkler bu şekilde. Siz bu ara en çok hangi rengi kullanıyorsunuz? Benim gibi allık canavarı mısınız yoksa tek bir allığım olsa yeter mi diyorsunuz? 
Yazıyı beğendiyseniz, ya da beğenmediyseniz benimle yorumlar kısmında paylaşırsanız çok sevinirim. 
İyi seneler... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder