Bu Blogda Ara

20 Aralık 2015 Pazar

Bitenler

Günaydın,
Uzun zamandır maalesef blog yazıları yazamamıştım. O yüzden ilk olarak uzun zamandır aklımda olan bitenler yazısını yazmaya karar verdim. 
Bir kaç aydır biriktirdiğim bitenlerim aslında çok değil, çünkü daha önce sık sık yazdıklarımı direk attım. Ve en temel parçaları sakladım. Lafı daha da uzatmadan hadi başlayalım.

Bitenleri gruplara ayırdım. İlk olarak iki şampuan bitirdim. Bioxin bitkisel şampuanı üçlü olarak almıştım. Saç dökülmelerini azalttığını söyleyemem, yeni saç çıkarttığına tanık oldum ama yine de beni tatmin etmedi. Yapısı çok yoğun saça yedirmedi biraz zor. Köpürmesi güzel, kokusuz denecek kadar az bir kokuya sahip. Tekrar almayı düşünmüyorum aradığım şampuan budur diyemedim. Fiyatı üçlü olarak 59 Liraydı. Şimdi organix in saç uzatmaya yönelik şampuanına başladım. Onun da sonuçlarını merakla bekliyorum. Urban naturals serisinin keratin saç bakım maskesini saç kremi olarak kullandım. Saçlarım yazın sertleşmişti ve yumuşacık yaptı. Muhteşem bir saç maskesi diyemem, ama saçlarımı yumuşattığı için memnun kaldım. İleride tekrar alabilirim. Fiyatını maalesef hatırlamıyorum. 
Loccitane bal içerikli duş jeli kokusu ile muhteşem olsa da miktarı fiyatına göre çok az ve ben sanırım tekrardan bu markanın duş jelini tercih etmem. 15-20 lira arasıydı fiyatı ve 75 ml için gerçekten pahalı. Ayrıca bu markanın ürünleri doğal içerikli olduğu için çabuk bozulduğunu da belirtmeden geçmeyeyim. 
Cilt bakım ürünlerinden Clinique markasının 487ml boyutundaki toniğini bitirdim. Geçen yıl yılbaşı indiriminden almıştım ve tam bir yıl yetti. Gözeneklerimi temizleyip küçülttüğünü söyleyebilirim. Ama alkollü yapısı hassas ciltlere iyi gelmeyecektir. Cildi yatıştırmıyor aksine içindeki alkol bazen yakıyor bile. Sanırım Gül suyu ile yoluma devam edeceğim. Cildi dinlendiren yatıştıran bir tonik arıyorum. Öneriniz varsa yorum olarak yazarsanız çok sevinirim. 
Yves Rocher in göz çevresi kremini yazın kullandım. Eğer çok çok kuru değilse cildiniz seveceksinizdir. Yaz için bence idealdi. Tek sıkıntısı bilyeli kapağı oldu. Çünkü istediğim kadar ürün çıkmadı. Yine de ama memnun kaldığım bir göz kremi olduğunu söylemeliyim. 

Makyaj ürünlerinde ise ilk olarak estee lauder double wear light 02 numarasını bitirdim. Bu ürünün kapatıcılığı o kadar az ki! Bb krem kıvamında. Hafif olsa da üzerinde belirttiği gibi, yine de yağlıya dönük ciltlerin seveceğini düşünmüyorum. Normal ya da kuruya dönük ciltler az kapatıcılı bir ürün arıyorsa tercih edebilir. 
Ve son ürünüm maybelline the falsies volume express suya dayanıklı rimeli yine yaz için almıştım. Denizde havuzda bol bol kullandım. Güzel kıvıran ve siyahlık Beren bir rimel. Maalesef uzatma yönünden zayıf, ama seneye yaz yine tatil için alacağım bir maskara olacak. Çıkarması biraz zor olduğunu da belirtmeden geçmeyeyim. Bu serinin maskaraları suya dayanıklı sevenler için güzel bir seçenek olacaktır.  

Benim son zamanlardaki bitirdiğim ürünler bu şekilde. Siz bu ara neler bitirdiniz? Ve bana önerileriniz var mı? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder