Bu Blogda Ara

27 Ekim 2015 Salı

Sleek Bronze Block

Merhaba,
Bugün size sleek markasının bronze block isimli dörtlü bronzerından bahsedeceğim. 
 
Simsiyah kare bir paketi olan bu bronzer bana instagramdan pelliniofficial hesabından hediyeydi. Yaklaşık olarak bir yıldır kullandığım bu ürün özellikle kışları favorim. Yazın pek elim gitmediği için yazısını da yazmadım. Mat renklerden oluştuğu için yaz aylarında çok elim gitmedi. 
Bendeki light olanı ve açık tenli olmamdan dolayı bana tonları iyi geliyor. Genelde dörtlü rengi karıştırıp yüzümün çukur kısımlarına gölge yapmak için kullanıyorum. 

Sleek markasının genel özelliği tozutmaması. Hatta yapısı sert ve tebeşirimsi diyebilirim. 
Ben genelde ince bir fırça ile uygulayıp pofidik büyük bir fırça ile dağıtıyorum. 
Yapısı sert olduğu için bazen taşlaşma yaptığı oldu. O kısımları kazıyarak kullanmaya devam ettim. 
Pembe rengi en az kullandığım kısım. Çok renk vermiyor ve tek başına almak için gazla minik. 
Açık renkleri far olarak da kullanıyorum. 
Fiyatını hatırlamasam da tahminim 50-60 lira olmalı. 
Eğer dokusu yumuşacık olsa elimden düşmezdi, ama yapısının sertliği beni düşündürüyor. Gözüm kapalı önereceğim bir ürün değil maalesef. 
Uygulama yaparken az renk verdiği için iki kat yapmam gerekiyor. Kalıcılığı güzel, gün içinde dökülme yapmadı. 
Benim yorumlarım bu şekilde. 
Kontür olarak uyguladığım bu üründe dört renk olmasını da sıcak ya da soğuk renkleri ayarlayabilmek açısından memnun olduğumu da belirterek yazımın sonuna geliyorum. 
Sizin kontur için kullandığınız ürünler hangisi? 
Yazarsanız çok Mutlu olurum. 
Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder