Bu Blogda Ara

19 Ekim 2015 Pazartesi

Rimel London Lasting Finish Fondöten

Merhaba yeniden, 
Peşpeşe olacak ama yine bir fondöten yazısı ile buradayım. Aslında yazmayı düşündüğüm iki seçeneğim vardı, o kadar kararsız kaldım ki en son snapchat te sordum ve instagramdan da severek takip ettiğim "tutissecret" ve bir kaç arkadaşımın seçimi ile bu fondoteni yazmaya karar verdim. 
Bu fondöten 20 koruma faktörü içeriyor. Özellikle kış için ideal olduğunu düşünüyorum. Watsons'tan indirimli 17 Liraya almıştım. Fiyatını görünce denemek için iyi bir fırsat olduğunu düşündüm. 
Bu fondöten oldukça meşhur bir seriden geliyor. Gem Lasting Finish dediğimiz uzun süre kalıcı olması hem de serum içerikli olması yönü ile çok dikkatimi çekmişti. Ayrıca internette ysl markasının fondötenlerine de muadil gösterilmesi merakımj daha da arttırmıştı. Bu seride kırmızı, beyaz ve mavi kapaklı olanları var. 
Beyaz kapaklı olanın Kapatıcılığı daha az. Mavi kapaklı olan ise daha pudralı bir ürün. Maalesef ben alırken mavi kapaklı olan yoktu. Sanırım benim onu almam daha iyi olacakmış. 
Bende ki rengi en açık renk olan 100 ivory rengi. 


Bu fondöten oldukça kapatıcı bir ürün. Üzerinde de full coverage yazıyor. Hatta bu zamana kadar kullandığım en kapatıcı ürünlerden diyebilirim. Ortanın üzerinde bir Kapatıcılığı var. Normal ve kuru cilde uyumlu olacaktır. Benim gibi karma ciltli isemiz altına nemlendirici kullanmadan uygulamak daha iyi sonuç veriyor. 
Kalıcılığı yaklaşık 6 saat demeliyim, sonrasında bende biraz yağlanma ve parlama yaptı. Ama bir pudra ile sabitlediğimde gerçekten uzun süre kalıcı olduğunu söylemeliyim. 
Doğal bitişli bir fondöten, yarı mata yakın diyebilirim. 
Yapısı ve rengi belli olsun diye daha sarımsı olan geçen gün paylaştığım Yves rocher fondöten ile birlikte fotoğraflamak istedim. 

Yapısı biraz yoğun o yüzden en iyi uygulama nemli sünger ile oluyor. Hatta diğer fırçalar ile pek sevmediğimi kalın bir tabaka gibi durduğunu belirtmeliyim. İki pompa benim için yeterli oluyor. 
Rengi ise pembe alttonlu. Özellikle sürdükten bir süre sonra baya baya pembeleşiyor. Eğer pembe cilt alttonlu değilseniz ve pembe alttonlu olan ürünleri seçmiyorsanız bu ürünü sevmezsiniz. 
Ama fiyatını, kapatıcılığını, cildimde sivilce ya da siyah noktaya yola açmadığını düşünürsek ben bitirene kadar kullanacağımı düşünüyorum. Özellikle cildi kurutmaması germemesi ekstra sevdiğim bir özelliği. 
Benim bu ürün hakkındaki yorumlarım bu şekilde. Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Sevgilerimle... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder