Bu Blogda Ara

5 Ocak 2016 Salı

Maybelline the falsies push up drama

Merhaba herkese, 
Bugün maybelline markasının son çıkardığı maskaralardan the falsies serisinin push up drama isimli maskarasından bahsedeceğim. 
Ben bu maskarayı indirim zamanı denemek için almıştım. Fiyatı 17 liraya gelmişti o Zaman. 

Fırçası silikon olan bu maskara öncelikle simsiyah. Özellikle eyeliner sürdüğüm zaman daha çok kullandım. 
Fırçası maskarayı güzel uyguluyor. Şöyle ki kirpik diplerine bulaşmıyor. 
Peki sevdim mi? 
Hayır! Hiç sevmedim. Albenili paketine kaldığımı itiraf etmeliyim. Bi kere çok ıslak bir maskara. Fırçaya çok fazla ürün geliyor. O yüzden de özellikle ikinci katmanda resmen pütür pütür oluyor. Üstelik gün içinde dökülme yapıyor. İlk sürdüğünüz de güzel kıvırsa da gün içinde etkisi kayboluyor.
Yani eğer siz bol sürülmüş maskaralı gözleri seviyorsanız belki tercih edilebilir. Ancak ben sevmedim. Temiz tek tek ayrılmış bir görüntü vermiyor. İlk ay kıvamı daha ıslakken biraz daha sevmiştim. Ancak bitmeye yaklaştıkça daha da kıvamı yoğunlaşan maskara iyice sinirimi bozmaya başladı. 

Maybelline markasının genel olarak maskaralarını sevsem de bunu sevmedim. Tekrar almayacağım bir ürün. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder