Bu Blogda Ara

26 Ocak 2016 Salı

Batiste Kuru Şampuan

Günaydın, 
Bugün geçen haftalarda denemek için aldığım Batiste markasının kuru şampuanından bahsedeceğim. Öncelikle saçlarım kuru olduğu için yağlanma problemi çok yaşamam. Ancak kışın hasta olduğum ya da çok soğuk olduğu zamanlarda elimin altında olsun kullanırım belki diyerek aldığımı belirteyim. 
Daha önceden de benrinin kuru şampuanını denemiştim. 
Ondan çok da memnun kaldığımı söyleyemem. Çok amaçsız gelmişti bana. Çünkü bence yıkamak gibisi yok! Olamaz. 
Gelelim bu sefer ki kuru şampuana;
Ben denemek için küçül boyunu aldım. Fiyatı: 14.90 TL. Kullanımına gelecek olursam; sabahları saç diplerime bölgesel olarak deodorant sıkar gibi sıkıyorum. Sonrasında Bikaç dakika bekleyip saç diplerime masaj yapıyorum. Bu şekilde hiç beyazlık kalmıyor. Saç uçlarına pek getirmiyorum çünkü o Zaman beyazlık kalabiliyor. İçinde pudra gibi bir madde var ve saç diplerindeki yağı emerek saçları daha temiz göstermeyi vaad ediyor. Peki bunu yapıyor mu? 
Evet yapıyor. Ben özellikle hasta olduğum zamanlarda çok kullanışlı buldum. 
Ayrıca yağlı saçları olanlara hergün yıkamadan duramam ben diyenlere öneririm. Başlarda bunu kullanarak en azından iki günde bir yıkamaya düşürebilirsiniz. Malum saçları hergün yıkamak nem kaybına sebep oluyor ve bu çok zararlı. 
Yalnız beni düşündüren bir yönü var. O da fiyatı! Fiyatı bence ciddi anlamda pahalı. Gerçek bir şampuana ben en çok 30 lira veririm ve onun miktarı bunun çok üstünde. Bunu yaklaşık 5-6 kullanımda bitirdiğimi söylemeliyim. Bu da bence çok pahalı bir ürün olduğunu gösteriyor. İndirimlerde tekrar alacağım ancak indirim olmadığında tercih etmeyeceğim bir ürün. 
İçeriğini de merak edenler için ekleyeyim: 

Ben gratisten almıştım. Watsons ve sephora'da da satılıyor. 

Son olarak benti ile kıyaslayacak olursam kesinlikle çok daha iyi diyebilirim. 
Bende ki orjinal olanı ama ben bi sonrakinde diğer çeşitlerine de bakmayı düşünüyorum. Hacim veren, Hindistan cevizli gibi çeşitleri mevcut... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder