Bu Blogda Ara

1 Şubat 2016 Pazartesi

Mac Alışverişim


Günaydın! 
Nasılsınız? Ben halen tatildeyim ve bitecek diye korkuyorum. Sanırım hava soğuk olduğu için olsa gerek normalde bu kadar sevmezdim tatilleri. 
Size bu hafta yaptığım mini bir alışverişten bahsedeceğim. 
Mac Adana malum açıldı. Bende geçen haftalarda iki ruj alarak ilk alışverişimi yapmıştım. Eğer isterseniz instagrama ya da buraya yorum olarak bırakırsanız onların da yazısını yazabilirim. 
Bu sefer ise iki far ve bir kaş maskarası aldım. 
Kaş maskaram bitmişti ve bir öncekinin aynısını aldım. Tam bir yıl kullandım ve bu kadar uzun Zaman yetince ikincisini almak için tereddüt etmedim. Rengi beguile. Küllü kumral diyebileceğim sarışın ya da açık kahve saçlara uyacak bir maskara. 
 
All that glitters ve bronze isimli iki far aldım. Aslında antique ya da satin taupe alacaktım ama yoktu. 
İçinde pembe altın yansımalar olan ilk far all that glitters. Tek kullanıma oldukça uygun bir far. Dün ilk defa kullandım ve hem çok açık renk olduğu için çok göze batmayan hem de yine de canlılık katan bir duruşu var. Sade ve şık diye tanımlarım ben kendisini. 

Diğer far ise bronze;
Çok daha koyu bir renk olan bronze far daha çok akşam ya da koyu tenk makyaj yapmak isteyeceğim zamanlar için aldım.
Altın kahve yansımaları olan bir renk ve özellikle kahverengi gözlere çok yakılacağını düşünüyorum. Yalnız biraz tozuttuğunu düşünüyorum. Çok yumuşak bir far. 
Yanyana duruşları da bu şekilde. Mac ürünlerini online olarak da satın alabilirsiniz. Haberiniz olsun! 
Diğer mac farlarımın yanında yerlerini aldılar bile.
Eğer dördünü beraber bir yazıda görmek isterseniz keyifle tekrar bir yazısını daha yazarım. 
Sevgilerimle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder