Bu Blogda Ara

16 Şubat 2016 Salı

Bitenler

Selam;
Güneşli bir şubat gününden sesleniyorum. Sevgili kış lütfen geri gel. Henüz doyamadım...
Bir ocak çocuğu olmamdan mıdır bilmem, kışı çok severim. 
Ne zamandır bitenleri yazmadığımı elimdekiler birikince farkettim. Yoksa bir aylık bitenler yazısı değil. Bitirdiler yazıyorum. Haydi başlayalım; 
İlk olarak temizleyiciler:
Sephora çift bazlı göz makyajı temizleyicisi. Yaklaşık olarak 3 buçuk ay yetti bana. Ve neredeyse hergün kullandığımı söylemeliyim. Bende ki en büyük boyu 200 ml ve 26 liraya almıştım. Severek kullandım. Yakmıyor ve güzel temizliyor. Şimdi denemek için Garnier aldım ama ileride tekrar kullanacağım bir ürün oldu. 
Garnier karma ve yağlı ciltler için makyaj temizleme suyu. O da 400 ml ve çok uzun süre kullandım. Fiyatı da bir indirimde 13 lira civarıydı. İçerik olarak çok temiz olmadığını düşünüyorum. Ancak sonrasında mutlaka yüzümü yüz yıkama jeli ile yıkadığım için çok takılmıyorum. İleride tekrar alacağım bir ürün yine.
Kiehls calendula çiçeği içerikli karma ciltler için yüz yıkama jeli 30 ml bir deneme boyuydu. Jel kıvamında yüzümü köpürterek yıkayıp duruladım. Açıkçası kokusu fazla otsu bitkisel geldi. Ancak fiyatını düşününce bana çok da alınası bir ürün gibi gelmedi. Orjinal boyunu alacağımı düşünmüyorum. 
Son olarak Clinique 7 day scrub. Ben bu ürünün üçüncüsünü bitirdim. Gayet güzel bir peeling. Tanesi minicik rahatsız etmiyor ve sonrasında cildi yumuşacık yapıyor. Gerilme yaşamadığım için seviyorum. Temizlemesinden memnunum.

Saç ürünlerinden loreal mythic oil bitti. Çok uzun süre kullandım. İnanılmaz bereketli bir ürün. Kokusu çok güzel. Şimdi pantene in bakım yağını aldım. Ona göre biraz daha yoğun. O biraz daha hafif. Genel olarak çok sevdiğimi belirtmeliyim. Batiste ise beğendiğim bir kuru şampuan oldu. Biraz pahalı olsa da tekrar alacağım bir kuru şampuan. 

Ve bitiremediğim ama son kullanma tarihleri geçen bu iki ürün maalesef çöpe gitti. Loccitane şakayık kokulu vucüt losyonu çok güzel kokuyor. Onun dışında sıradan bir losyon. Fiyatları biraz yüksek olan bu markanın bu losyonu beni biraz hayal kırıklığına uğrattı. 
Nuxe nem maskesi de istediğim verimi vermedi. 6 aylık ömrü ise bitirmeme yetmedi. Biraz ağır geldi bana fazla ıslak hissettim sonrasında cildimi. 
Kozmetik ürünlerimden bir tek bu kaş maskarası bitti. Çok çok severek kullandım. Mac ten aldığım brow set isimli kaş maskarası özellikle küllü soğuk açık kahve olan bu maskara saçlarımla çok güzel uyum sağladı. İkincisini aldım bşle çoktan. Severek kullanıyorum. 
Son olarak Armani Si parfümüm bitti. Çok çok severek kullandım. Tatlı bir koku ve çok kalıcı. İleride tekrar tekrar alacağım bir koku. Onun yerinde sıkılmamak adına ysl black opium aldım. Ve ikisi de bence benzer kokulardan. 
Nivea erkek sıvı deodorantı kardeşimin favorisi. Belki eşinize, sevgilinize ya da kardeşlerinize önerebilirsiniz. 

Benim biten ürünlerim bu şekildeydi. En yakın zamanda yeni bir yazı ile görüşmek üzere... Hoşça kalın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder