Bu Blogda Ara

14 Nisan 2016 Perşembe

La Roche Posay Effaclar Lotion Astrigente Micro-exfoliante

Merhaba,
Nasılsınız? Uzun bir ara oldu yine. Bu yüzden çok üzgünüm ancak bu ara işler o kadar yoğun ki bir türlü yazıları yazamadım. 
Ama ne zamandır aklımda olan ve çoktan bitirdiğim tonik yazısını yazmak istedim. 
La Roche Posay markasının effaclar isimli karma va yağlı ciltlere uygun olan serisinin yenileyici ve sıkılaştırıcı toniğini anlatmam gerekiyordu. 
Bu tonik içinde alkol bulunduran bir ürün en başta onu belirtmeliyim. Hassas ciltli ya da alkole karşı mesafeli olan kişiler  sevmeyebilir. 
Bu losyonu (tonik) ben günde bir kez düzenli olarak kullandım. Cildi yağlı olan kişiler kesinlikle çok sevecektir. Cildi temizleyen ve gözeneklerin sıkılaşmasını yardımcı olan bir ürün. Soyucu özelliği ile cildi yenilediğini de vaad ediyor ama onu gözlemlemek için bence tüm seriyi kullanmak gerekir. Tek başına yeterli olduğunu düşünmüyorum. 
Gözeneklerin sıkılaşması vaadini ise bence gerçekten başarıyor. Ben çok memnun kaldım. Cildiniz yağlı ise seveceğinizi düşünüyorum. 
Fiyatı 49 lira civarıydı. Eczanelerde ve dermokozmetik internet sitelerinde bulabilirsiniz. 

Yalnız bu tarz ürünleri yazın sabahları güneşe çıkmadan önce kullanmayınız! Akşam tercih edin ya da cildiniz lekeye meyilli ise yazın bitmesini bekleyin. Cildi soyma özelliği hassaslaştırır. Aman dikkat!!!!

Tekrar almayıda düşünüyorum. Clinique markasının tuniğine benzettim ama onun kadar alkollü değil. Ve çok daha uygun fiyatlı olduğu kesin. 
Bahar yorgunluğu yaşamadığınız benim gibi uyku düşkünü olarak gün geçirmediğiniz zamanlar dilerim. 
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder