Bu Blogda Ara

1 Şubat 2016 Pazartesi

Flormar Alışverişi

Merhaba! 
Yeni bir alışveriş yeni bir yazı.
Geçen haftalarda flormar %70 indirime girmişti. Sanırım halen de devam ediyor. 
Ben bu indirimden ne zamandır denemek istediğim 7 gün kalıcı oje iddiası olan ikili ürünü ve beşli kamuflaj paletini aldım. 
İlk olarak ojelerden bahçedeyim. 
Bende ki 022 renkli kırmızı ve yanında siyah ambalajlı koruyucu ve parlaklık verme vaadindeki parlatıcısı. 
Rengi bu şekilde ve ben 5 gün kullandım. Beş günün sonunda:
Ucundan hafifçe sıyrıldı ama asıl beni memnun eden kısmı parlaklığı hiç değişmedi. Ojesinin rengi sıradan her markada bulacağımız bir renk. Ama top coat gerçekten başarılı. 
Yalnız şunu da belirteyim. Normalde ojeler 11-12 ml iken bunlar 8ml. Yani indirim Zaman'ı dışında bence alınmaz. Minicik olduğunu söylemeliyim. 
Gelelim kamuflaj kapatıcı palete. 
Ben kıvamına hiç bakmadan almıştım ama beni çok şaşırttı. Çünkü yapısı incecik. Göz çevreme sürmem diye düşünmüştüm ama o kadar inceki bi kaç defa sürdüm bile. Genelde göz çevremde koyu renk halkalar çok olmaz. O yüzden o konu da net bişey söyleyemem. Ama genel olarak cildimdeki kızarıklıkları nötrlüyor. 
Özellikle bu üç rengi çok kullanışlı. Yapısı çok ince olduğu için kapatıcılıgı bence orta düzeyde. 
Ama fiyatını (14.90) düşünecek olursam iyiki aldım diyorum. 
Beyaz rengi de kaş altı için bence ideal. İçinde hiç sim yok ve ıslak bir durulu bar. Yüz için yeterli gelmedi ama kaş altına kullanmaya benim için ideal. 
Bir tek mor rengini kullanmadım. Ama beşli bir palet alıp da dördünü kullanmak bence o palet için yeterli bir başarıdır. 

Benim için gönül rahatlığı ile önerebileceğim bir alışverişti. 

Alışveriş yazılarına devam etmeyi düşünüyorum. Siz ne dersiniz? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder