Bu Blogda Ara

17 Ağustos 2015 Pazartesi

Benefit Majorette Krem Allık

Günaydın, 
Nasılsınız? Bir süredir bloga yazı yazamadım malesef. Ama bunu telafi edeceğimden emin olabilirsiniz. Bugün sizlere tüm yaz kullandığım bir krem allıktan bahsedeceğim. Nisan ya da Mayıs ayında instagramdan layseerl olarak tanıdığımız Ayşe sayesinde bu allığa sahip oldum. Türkiye'de Sephoralarda 125 liraya satılan bu allığı ben çok daha uygun bir fiyata almış oldum. Ilk açtığım da ki Görüntüsü bu şekildeydi. 
 
Şimdi gelelim kullanımına ve yorumlarına. 
Kutusunu çok şirin gibi görünse de üzerinin kağıt olması hızlı kirlenmesine ve temizlenmesinin zor olmasına sebep oldu.  Bu açıdan herkesin aksine ben kutusunu malesef beğenmedim. 
 
Son fotograflarda gördüğünüz üzere epeyce kullandım. En iyi uygulama rt stippling fırça ve ya nemli Sünger ile sağlanıyor. Elimle uyguladığımda rengi çok fazla yanaklara verdiği için ben daha doğal durmasını istediğim ürünleri seçtim. 
 Turuncu bir allık gibi görünse de bence şeftali renginin icinde çok az pembe yansımaları da var. O yüzden her cilt alt tonuna uyacak bir allık. Kremsi yapısı yanağa sürüldüğünde pudramsı bir hal alıyor. Sürümü o yüzden çok rahat. Yanaklarım kuruya dönük olduğu için yağlanma sorunu yaşamadım. Ama yanaklarımız yağlı ise memnun kalmayabilirsiniz. Kuru ciltlerin severek kullanacağını düşünüyorum. 
Yanakta aydınlık bir duruşu var. 
Ruj olarak da kullanıldığı yazsa da dudakları malesef biraz kurutuyor.
Kalıcılığı malesef çok başarılı değil. Gün içinde yüzüme dokunan biri olduğum için o kısımlarda dökülmeler oldu. Homojen görüntüyü uzun süre sağlamadı. 
Esmerlere daha çok yakışacağını düşünğyorum. Enerji veren bir rengi var. Kokusu portakal gibi olsa da yaz gibi kokuyor, ferahlatıyor. Ben 70 liraya aldığım için severek kullandım. Ancak 125 lira verseydim sanırm pişman olurdum çünkü hergün sürülecek, her makyaja uyacak bir rengi malesef yok. Ayrıca kalıcılığının az olması da bence büyük bir eksi. The balm markasının swiss dot allığı ile birebir neredeyse aynı olmasından dolayı, biterse onunla devam edeceğimi tekrar almayacağımı düşünüyorum. Ama eğer bu renk allıkları bol bol kullanıyor ve yanaklarınız kuru ise çok seveceksinizdir. 

Umarım severek okumuşsunuzdur. Sevgilerimle Hoşçakalın 

Dilerseniz eski yazılarımdan the balm swiss dot allığı da okuyabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder